Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Då blir det 4-5 semestertripper ner till södra italien då?När jag blev kontaktad av Bike idag angående att jag vann förstapriset på MC-mässan. Får disponera en Yamaha XSR 900 GP fritt den här säsongen
Grattis och välkommen i klubben!Att jag blev morfar idag. Så nu är man officiellt gammal.
Hmmm första platsar i denna tråden men andra borde vara i förbannattråden.![]()
Tänk så olika vi är. Själv åker jag motorcykel för att komma bort från folk.Ja, det var egentligen igår men: Lyssnade på Ring P1 där de var flera som ringde in om ensamhet och inte ha några vänner. Då ringer en kurdisk kvinna i 55 års åldern som bott i Sverige i 35 år. När hon var 40 gjorde hon en "Bucket list" där en punkt var att ta MC-kort. Sen berättade hon hur många vänner hon fått av att köra MC!
Det kan jag också göra, men lik förbannat har det skapat kontaktytor som numera är att betrakta som vänskap.Tänk så olika vi är. Själv åker jag motorcykel för att komma bort från folk.
Det är fan skillnad på folk & människor.Tänk så olika vi är. Själv åker jag motorcykel för att komma bort från folk.
Skillnaden är att de som hänger på när man kör, som inte faller av längs vägen och som man gärna kör med igen är de man VILL umgås med.Tänk så olika vi är. Själv åker jag motorcykel för att komma bort från folk.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |