MickeZX7R
Posör
“My life flashed before my eyes: swimmin’ at the swimmin’ hole... fishing... fryin’ up a mess o’ catfish... going down to the general store, getting a piece of gingham for Emmylou... and I realize this is not my life.”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aha, Münchenedition efter oktoberfesten alltså, läderklädsel über alles!- Nä det hade den nog inte förrän herrar med breda rövar parkerade sig i baksätet ; )

Lär dig stava apajävel!

Jag bad en AI att generera en bild av en Maclaren P1 bredvid en Trabant...
Det blev en bild av en MacBant istället. Men jävlars vad söt den är, och jag hade gärna haft en.![]()

Fick mig att tänka på den här finingen som Wesley Snipes´ karaktär körde i filmen "Major League" ("Värsta Gänget" på svenska).
View attachment 484036
Årsmöte i samfälligheten idag. Mitt förslag till att införskaffa en hjärtstartare bifölls med absolut majoritet.
Jag kan dema på dig om du är nyfiken!Anal elektrod skenade plötsligt: ”Smärtsamt”
Lite kul att läsa säkert mindre kul att uppleva, fast nyfiken är jag hur detta gick till.
Tackar tackar det var vänligt av dej, jag måste dock bestämt avstå från denna demo då kanalen är en utgång, det skall ej föras in saker i den. Men tack igen??Jag kan dema på dig om du är nyfiken!
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |