Jag är inne i ett stim just nu.
Min granne från grönland som är importerad till Sverige via Danmark, detta är verkligen grannen från helvetet?.
Var ju någon som skrev utmana aldrig en idiot o sänk dej till idiotens nivå, man förlorar dom är på hemmaplan.
Fick ett tele samtal från miljö i komunen?
Du har påverkat avlopp eller ev vatten??? för djur, skulle det vara husmusen som fastnade i en fälla i vinter.
Jag har inga djur.
Ja men du har grävt ned ett stort avtappnings rör med kran i gräsmattan????.
WTF ?? har jag grävt ned en stor avtappnings kran i gräsmattan??.
Ja,
Nä,
Jo.
Nä.
Jo vi har bild bevis?
Nä.
Jo, jag skickar bilden
????????????????????????????????????????????????????????
Det är ingen kran.
Jo.
Nä.
Jo det syns på bilden??
Vet du vad en stamp är??
Nä.
Det är en extremt miljövänlig och analogt verktyg helt fosilfritt ljudlöst o dessutom återanvändningsbart i säkert ett par hundra år, minst.
Va,
Jupp.
Så det är ingen kran.
Nepp det är ett handdrivet markpacknings verktyg som bygger muskler.
Du, vi avskriver detta direkt jag meddelar din granne att det är ett verktyg.
????
Så nu skall jag ta en stor plyfa skiva o hänga upp en kratta en spade ett spett och en slägga o skriva på danska vad detta är o att man jobbar med dessa samt sätta plyfa skivan så grannen kan titta på den varje dag hen kommer hem????
Min granne från grönland som är importerad till Sverige via Danmark, detta är verkligen grannen från helvetet?.
Var ju någon som skrev utmana aldrig en idiot o sänk dej till idiotens nivå, man förlorar dom är på hemmaplan.
Fick ett tele samtal från miljö i komunen?
Du har påverkat avlopp eller ev vatten??? för djur, skulle det vara husmusen som fastnade i en fälla i vinter.
Jag har inga djur.
Ja men du har grävt ned ett stort avtappnings rör med kran i gräsmattan????.
WTF ?? har jag grävt ned en stor avtappnings kran i gräsmattan??.
Ja,
Nä,
Jo.
Nä.
Jo vi har bild bevis?
Nä.
Jo, jag skickar bilden

????????????????????????????????????????????????????????
Det är ingen kran.
Jo.
Nä.
Jo det syns på bilden??
Vet du vad en stamp är??
Nä.
Det är en extremt miljövänlig och analogt verktyg helt fosilfritt ljudlöst o dessutom återanvändningsbart i säkert ett par hundra år, minst.
Va,
Jupp.
Så det är ingen kran.
Nepp det är ett handdrivet markpacknings verktyg som bygger muskler.
Du, vi avskriver detta direkt jag meddelar din granne att det är ett verktyg.
????
Så nu skall jag ta en stor plyfa skiva o hänga upp en kratta en spade ett spett och en slägga o skriva på danska vad detta är o att man jobbar med dessa samt sätta plyfa skivan så grannen kan titta på den varje dag hen kommer hem????