oops164
Smed
Mitt största önskemål om laget ner var HV igen. Fy fan vilka äckliga jävla klappträn till supporters ?????Att Mif klarade av att behålla elitserie platsen i ishockey.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitt största önskemål om laget ner var HV igen. Fy fan vilka äckliga jävla klappträn till supporters ?????Att Mif klarade av att behålla elitserie platsen i ishockey.
Haha kunde vatt värre , du kunde hamnat i Kabul me snubbenJag överlevde men flyget hem blev också försenat.
”Afghanerna” skickas väl alltid till Iran eftersom det är där de är födda, uppvuxna och bodde innan ”flykten”.Haha kunde vatt värre , du kunde hamnat i Kabul me snubben
Hade iofs inte varit skoj att fastna där heller.
Blev nyfiken och såg att det har förekommit trakasserier och hot av samma personer som inte längre tillhör hv:s supporterklubb.Mitt största önskemål om laget ner var HV igen. Fy fan vilka äckliga jävla klappträn till supporters ?????

Ja, kritiken mot Ebba var inte nådig!Så blev elstödsfrågan lite oväntat MC-relaterad....
Thomas i MC-verkstaden i Lerum, som är förbannad över att hans enskilda firma har fått elstöd och ondgör sig över hur fasen han skall bära sig åt för att bokföra detta, bjuder på dagens asgarv:
"Nu har Kalle dansat färdigt nere vid svarven"![]()
![]()
Thomas får inte lämna tillbaka firmans elstöd: ”Svartpengar”
Egenföretagaren Thomas Börjesson är kritisk till att elstöd för privatpersoner även gått till företagare med enskild firma. Nu kan han själv inte betala tillbaka pengarna – trots att han vill. – Jag försökte ringa Försäkringskassan och lämna tillbaka dem. Men det går inte, säger han.www.svt.se

Ja, kritiken mot Ebba var inte nådig!
Och den fick mig också att le idag, en oväntat motorcykelrelaterat nyhetsinslag som förtjänar en bild!
View attachment 482385

Kommentaren om BSA och Lucas vågade jag inte nämna med hänsyn till några känsliga forummedlemmar."Jag tror om Skattemyndigheten får reda på det så är de nog liiite intresserade av det."
Tror minsann han har sammanfattat de senaste trådarna här i forumet på tanken också.
View attachment 482396

www.instagram.com
Nått fö dig o gå hand i hand me på stanNaturen är fantastisk.
Tysklands bästa kvinnliga stavhoppare blev man och slutade tävla, enligt egen uppgift "för att jag saknar muskelmassan och benstrukturen för att kunna tävla som man":
![]()
Nått fö dig o gå hand i hand me på stan
Märkligt. Kön är ju bara en social konstruktion, om man ska tro på folk som säger sig veta något om det. Hon borde väl kunna tävla mot andra män, nu när hon blivit en han? Mycket märkligt resonemang, jag förstår inte problemet... Män som blir kvinnor och tävlar mot andra kvinnor verkar ju inte ha några problem med att anpassa sig, det verkar tvärtom gå ganska bra för dem för det mesta. Mycket mycket märkligt...Naturen är fantastisk.
Tysklands bästa kvinnliga stavhoppare blev man och slutade tävla, enligt egen uppgift "för att jag saknar muskelmassan och benstrukturen för att kunna tävla som man":
![]()
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |