Vad fick dig att le idag?

Kom äntligen iväg till åvc med massa sopor. Smolket i bägaren var att jag fick fyraåring med mig så det blev inte 90 minuter egentid.

Ja, jag är en ganska tragisk människa när åvc känns som egentid. ??

Kom äntligen iväg till åvc med massa sopor. Smolket i bägaren var att jag fick fyraåring med mig så det blev inte 90 minuter egentid.

Ja, jag är en ganska tragisk människa när åvc känns som egentid. ??
Jag kan inte låta bli att tänka på Stakka Bo när jag åker till ÅVC. Temple of consumption...

Haha
a64ad8554e7967eed8a3004122c040f4.jpg

"Stress dör man inte av, man slutar bara att leva"

Så.. jag sökte nytt levebröd, blev uppringd på playan och förklara +34 närmsta tiden och blev ombedd styra upp Teams inom 3 dagar. 3 dagar och en timme senare intervjuad av två hungriga stod det klart att jag landar på fredagen som kommer och på måndag efter är det rundtur på plats.

Får härda ut tills dess.

20210903-215430.jpg

Lyckades till slut lära dottern cykla själv. En sommars tragglande med balanscykel och handtag till vanliga cykeln. Jäklar vad jag sprungit bakom. (Vägrat stödhjul, då kan man ju inte motstyra)

Efter att själv startat, cyklat 100m själv och stannat utan att plantera sig i grusvägen säger hon, -Nu ska du köpa en motorcykel till mig! ?

Vad ska jag köpa, kuberg eller oset? (Boendesituationen medger inte bensin direkt) Jag började med trial som sexåring och tänkte låta henne gå i mina fotspår.

Körde ut till Blidö igår. Tog första färjan 20.30. Körde Åkersbergavägen. Såg ett vildsvin där. Å svågern nästan kissa på en räv inatt. Lite kallt om händerna men dämparn gjorde jobbet.

Lyckades till slut lära dottern cykla själv. En sommars tragglande med balanscykel och handtag till vanliga cykeln. Jäklar vad jag sprungit bakom. (Vägrat stödhjul, då kan man ju inte motstyra)

Efter att själv startat, cyklat 100m själv och stannat utan att plantera sig i grusvägen säger hon, -Nu ska du köpa en motorcykel till mig! ?

Vad ska jag köpa, kuberg eller oset? (Boendesituationen medger inte bensin direkt) Jag började med trial som sexåring och tänkte låta henne gå i mina fotspår.

Jag hade en kuberg till dottern att börja med men oset är nog bättre. Kompisens kuberg gav upp efter lite vatten och det kostade som halva hojen att byta motorstyrningen.

27 mil krokiga och riktigt krokiga vägar genom Sörmland. Banditen är bäst när det är bara krokigt eller halvrakt men ändå...

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Back