Vet inte vad du hänger på för festivaler men när såg du 4 meter skittunna senast?![]()
Jag menade att man ställt några innanför som tyngd för att hålla den höga vad det nu är på plats utan att kränga av i svängarna.
Som ballast funkar på skepp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad du hänger på för festivaler men när såg du 4 meter skittunna senast?![]()
Det där är nog en pool, väger kanske 700kg som mest.Det här måste bryta mot nån jävla regel, karlaktigt
![]()
![]()
Skönt att nån håller liv i de veneriska sjukdomarna!Snacka om vilken liggasäsong det blir för oss som är heta singlar i slutstadiet av pandemin , krogarnas öppetider utökas och dom invaderas av utsvultna heta kex , bara o ta semester två månader,stänga gymkortet 2 månader och sticka på turne![]()
Jag är kräsen fan o har aldrig fått nått , ni får talla på surströmmingstunnorna som står o jäser vid baren när jag lämnar pianobaren med en prinsessa i en lyxjaktSkönt att nån håller liv i de veneriska sjukdomarna!
Äää jag tar spermabussen till Tallin istället.Jag är kräsen fan o har aldrig fått nått , ni får talla på surströmmingstunnorna som står o jäser vid baren när jag lämnar pianobaren med en prinsessa i en lyxjakt
-Senaste flickvännen på avataren?
Förra sommaren hoppade en +10 poängs skitung blond 18 årig bartender upp på disken och skrevade kl 11 på förmiddag , stentvättade jeans,rosa topp ,ljusblåa fina ögon o sa gomrgon när jag skulle ha en frukostbärs.Senaste flickvännen på avataren?
Ede inte denna som craschar i en kurva på en utube video, den jag såg blev bara en hög med skit kvar på vägen iallafall ??Det där är nog en pool, väger kanske 700kg som mest.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |