Vet inte vad du hänger på för festivaler men när såg du 4 meter skittunna senast?![]()
Jag menade att man ställt några innanför som tyngd för att hålla den höga vad det nu är på plats utan att kränga av i svängarna.
Som ballast funkar på skepp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad du hänger på för festivaler men när såg du 4 meter skittunna senast?![]()
Det där är nog en pool, väger kanske 700kg som mest.Det här måste bryta mot nån jävla regel, karlaktigt
![]()
![]()
Skönt att nån håller liv i de veneriska sjukdomarna!Snacka om vilken liggasäsong det blir för oss som är heta singlar i slutstadiet av pandemin , krogarnas öppetider utökas och dom invaderas av utsvultna heta kex , bara o ta semester två månader,stänga gymkortet 2 månader och sticka på turne![]()
Jag är kräsen fan o har aldrig fått nått , ni får talla på surströmmingstunnorna som står o jäser vid baren när jag lämnar pianobaren med en prinsessa i en lyxjaktSkönt att nån håller liv i de veneriska sjukdomarna!
Äää jag tar spermabussen till Tallin istället.Jag är kräsen fan o har aldrig fått nått , ni får talla på surströmmingstunnorna som står o jäser vid baren när jag lämnar pianobaren med en prinsessa i en lyxjakt
-Senaste flickvännen på avataren?
Förra sommaren hoppade en +10 poängs skitung blond 18 årig bartender upp på disken och skrevade kl 11 på förmiddag , stentvättade jeans,rosa topp ,ljusblåa fina ögon o sa gomrgon när jag skulle ha en frukostbärs.Senaste flickvännen på avataren?
Ede inte denna som craschar i en kurva på en utube video, den jag såg blev bara en hög med skit kvar på vägen iallafall ??Det där är nog en pool, väger kanske 700kg som mest.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |