Vad fick dig att le idag?

Överraskade sambon med att hitta en jävla massa svarta vinbär i frysen. :hihi

Ägg, stekfläsk och kaffe till frukost. Ett par avsnitt av Breaking Bad som komplement till frukosten, sen iväg till gymmet.

Bra start på helgen som ett bra slut på veckan innefattande vinst i en säljtävling på jobbet och en arbetsdag utanför kontoret, närmare bestämt på en Ålandsfärja. Jösses vad jag gillar mitt jobb och min alldeles fantastiska närmsta kollega för tillfället! Trots sju år i branschen är jag långt ifrån mätt på den.

Vår i luften är det också. :)

Skrotbilen gick igenom besiktningen.
Kan skumpa fram över vägarna ytterligare ett år med liket!

Sol!
Tog av vintervisiret på hjälmen och satte på det vanliga klara. Mest för att det tonade visiret är så repigt nu att det är sämre sikt genom det vid solljus än det klara visiret. Blir att köra med solglasögon i hjälmen. :hihi

Ny granne.
Jag har redan innan världens bästa grannar, men en av de största markägarna var ett rövhål.
Nu är han död.
En av mina äldsta och bästa kompisar tar över gården.

En rekorderlig tur på hojen i vårvädret! :banana
Nu blir det att vaska av sig lite och sedan styra kosan mot Sthlm för att gratta en polare. :hihi Experimenterat ihop en kaka.

När jag satt och solade i vägkanten i väntan på att bli hämtad med släp efter att kedjan hoppat av på hojen...
Det kör förbi en annan hoj som jag hälsar på.
Personen vänder tillbaka och kollar att allt är OK

Tummen upp på det för mänskligheten och hoj-kollektivet

Sändningen börjar 21:00, oklart om det är samma tid för matchen men ikväll ngn. gång går den alltså. TV4 Sport sänder live, klart han vinner ;)

003.jpg Detta fick mig att le idag :) Det här va inte lika kul 017.jpg 025.jpg Men kul hade vi :D Gjorde en ordentlig bakåt volk :gråta Så lite mör är man. :crash

Back