Vad fick dig att le idag?

Körde hemifrån utan solbrillorna imorse, hittade dom efter frukosten på näsan.

Kanske därför det var så mörkt på fiket.:glömdet

Coolt.
Den ser väldigt enkel ut ut =)
Hade du någon beskrivning att gå efter eller eget huvud?

Ja, den är väldigt enkel. Onödigt att krångla till det. Den ska ju bara se till att det finns några fasta punkter att bygga efter och att vinklarna hålls rätt när man svetsar.

Nä, jag tänkte till lite och detta blev resultatet. Inga beskrivningar att gå efter, men det blir nog bra ändå :) Hoppas jag... Blir några rör till för svinginfästningen och sådant, men det tar bara en kväll till.

Paddlyft :tummenupp

20120513343x.jpg

Min första solokörning på en motorcykel. Gjorde min uppkörning i Västerås. Jag var sista eleven som körde, så plötsligt sa inspektören åt mig att köra in på en mack och stanna. Där talade han om att jag var godkänd, gav mig papper, berättade hur jag skulle hitta tillbaka till resten av eleverna/läraren och försvann. Så där stod jag ensam på en bensinmack med en motorcykel. :):):) Fan, vad det kändes bra att ge sig iväg helt på egen hand.

Nu återstår det bara att det slutar regna, så att jag kan ta min egen hoj på en tur. Själv. :D

Min första solokörning på en motorcykel. Gjorde min uppkörning i Västerås. Jag var sista eleven som körde, så plötsligt sa inspektören åt mig att köra in på en mack och stanna. Där talade han om att jag var godkänd, gav mig papper, berättade hur jag skulle hitta tillbaka till resten av eleverna/läraren och försvann. Så där stod jag ensam på en bensinmack med en motorcykel. :):):) Fan, vad det kändes bra att ge sig iväg helt på egen hand.

Nu återstår det bara att det slutar regna, så att jag kan ta min egen hoj på en tur. Själv. :D

Gud va skoj! Grattis! :D minns fortfarande känslan som är några veckor sedan. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT