Vad fick dig att le idag?

Första dagen på semestern. Några öl på stan med kollegor, och när man kommer hem är det Kill Bill på tv. Tar en rom & cola och njuter av 4 veckors ledigt. :fyllisar

Sa just upp mig, läskigt då jag inte har helt på det torra med nytt än, men skönt att va påväg framåt :)

(sen är jag välkommen tillbaka om de skiter sig för mig :) )

Sa just upp mig, läskigt då jag inte har helt på det torra med nytt än, men skönt att va påväg framåt :)

(sen är jag välkommen tillbaka om de skiter sig för mig :) )

Gjorde det samma härom veckan. Bara skönt! Den där känsla "va fan har jag nu gjort" försvinner snabbt.

T minus 24H 14M till semester i en månad inna man blir arbetslös:banana:fyllisar

Lagade turbotryckröret på chevan med gott resultat! Lyckat mek är alltid kul:)

Denna sten låg i fönstret på ett jobb ja va på imorse, hur kul som helst å bjöd mej allt på ett litet leende...

sten.jpg

Last edited:
Jag försökte ta mig upp från garagenedfarten idag innan jag fixade EGR-ventilen på jobbhäcken, vilket betyder att det finns NOLL motorkraft under 2500rpm. Min garagenedfart till källaren är ganska så brant, och den är fullt med gräsrester då jag spolar av gräsklipparen där. Och mossa under det. Och till sist lite blöt asfalt.
Jävlar vad jag höll på att ramma grannens staket när bilfan fick fäste efter duktigt spinnande ett par meter :D

En ren tur att det inte kom någon bil men de hade fått skylla sig själva då de borde veta att jag bor där och att jag alltid har förkörsrätt, oavsett håll eller riktning.

Och så här kul hade vi i fredags när jag och mina två bröder var på Power meet och kollade in utbudet av snygga bilar:
http://www.youtube.com/watch?v=AFnYjoicGzQ&feature=youtu.be

Att jag kom så här långt igår kväll. Bara några rör till och sen är den redo att användas :rolleyes:

DSC_2900.JPG

Har två män hemma som står i mitt kök och lagar mat och bakar. Jag får inte vara med. Känns så fel. :hihi

Var tre stycken som började samtidigt på jobb i september förra året. Nu innan semestern fick de andra två fast och jag fick förlängt till sista augusti. Kirrade nytt bättre jobb och bad chefen att "ha de". SJUKT härlig känsla.

Saaben gick igång efter dieselstopp med lite hjälp.

2 uppsättningar startkablar och startgas :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...