Vad fick dig att le idag?

Bakade sockerkaka idag för första gången på 23 år. Blev förb*nnat bra, nu kommer man bli än fetare, har fått en ny hobby... :rolleyes:

Last edited:
hmmm ska kanske kolla på Adlibris!

Den är omöjlig att få tag i, har försökt i typ 1,5 år och först nu var det en som skulle sälja den på ett bokantikvariat på nätet där jag satt upp en stående sökning. Den skulle kanske tryckas upp i ny upplaga.

Finns en annan som heter "Jakten på Johnny Bode" som iof ska vara sämre, men den finns nog på bibliotek. Kolla där.

Den är omöjlig att få tag i, har försökt i typ 1,5 år och först nu var det en som skulle sälja den på ett bokantikvariat på nätet där jag satt upp en stående sökning. Den skulle kanske tryckas upp i ny upplaga.

Finns en annan som heter "Jakten på Johnny Bode" som iof ska vara sämre, men den finns nog på bibliotek. Kolla där.

Oki....

Att jag inte har tillgång till en ak4, annars hade man kunna följa spåret med lik från björkhagen till lidingö, anders brevik släng dig i vägen..

Min chef som utbrast i ett "Men har du gått ner i vikt!" det första hon gjorde när hon kom tillbaka efter semestern och såg mig.
Inte för att jag har gått ner i vikt, men har minskat mängden fläsk och ökat mängden muskler.

Min chef som utbrast i ett "Men har du gått ner i vikt!" det första hon gjorde när hon kom tillbaka efter semestern och såg mig.
Inte för att jag har gått ner i vikt, men har minskat mängden fläsk och ökat mängden muskler.

Måste vara konstigt att ha en kvinnlig chef. Ännu värre om hon är snygg. Smyger det sig inte in en massa funderingar om att med hjälp av charm eller sexuella eskapader försöka tillskansa sig en högre lön? Eller att den odugliga manliga kollegan gjort det?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman