Vad fick dig att le idag?

Jobbet jag sökte hos min nuvarande arbetsgivare ledde till en fast tjänst i hård konkurrens.... :yoparty

Perfekt tajming till killens :födelsedag och en bekants återlämnande av körkortet, fem månaders taxichaffis får räcka nu :D..här ska firas :cpparty

Förvisso! :tummenupp

Men det är också tur att vi har ett modernt mekaniserat jordbruk också, så vi inte svälter ihjäl. :)

Absolut:tummenupp. Ta "eu-ladugården" (som vi kallar den) där man har lösdrivt och korna praktiskt taget mjölkar sig själva, maskiner ger rätt foder till rätt djur tex, imponerade. Tidigare tungt och farligt arbete gör nu bondens liv lite lättare:)

Last edited:
Wordfeud alfapet på luren låter skittrist men är alltid grymt kul att vinna...

Laddar ni ner de får ni lägga till mig å spela mot mig ja heter " Hemkört "

Lekte med brorsonen idag, han skällde ut mig för att jag inte ställt hans lilla leksaks motorcykel på centralstödet och sade att jag inte fick köra som rossi med hans leksaker.
Jag blev stolt över att allt jag lärt honom har fastnat! :banana

Edit: Han är 5 år :yoparty

Lekte med brorsonen idag, han skällde ut mig för att jag inte ställt hans lilla leksaks motorcykel på centralstödet och sade att jag inte fick köra som rossi med hans leksaker.
Jag blev stolt över att allt jag lärt honom har fastnat! :banana

Edit: Han är 5 år :yoparty

Som det ska vara.
Starkt jobbat!!!!

Mellandottern jag har hette allmänt minimeken förr i depåerna*S*

Var på Gekås och tittade på folk som verkade ha nån form av Shopping Frenzy. Jag lyckades handla strumpor,ett UNO samt lite godis till ett värde av 248:-.

Haha, jag läste också det. Men, hur vet de att han faktiskt onanerar? Han kanske bara har konstiga ljud för sig, eller har hittat nån stackars kk som får lyssna på det där? :)

Han kanske bara glor på nyheterna via sin parabol :)

Fick oväntat rabatt på rabatten hos däckhandlaren, eftersom kortbetalningsmaskinen uppdaterades. 1500kr jämt. Kändes bra efteråt. :)

Första körlektionen med lastbil idag, himla många växlar med väldigt många olika mysko lägen (Range/split-växellåda) och dessutom blev vägarna misstänkt smala. Men riktigt kul.

Farsans kollega kom hem från Thailand och hade med sig lite fröer till mig! Överlycklig! :yoparty :)

Bifogat

• 100_0879.jpg
    100_0879.jpg
    239.5 KB · Visningar: 99
Har satt upp massa foto på vänner och minnen förr och nu, så nu flinar jag konstant när jag ser bilderna och tänker på att skit man haft för sig hah:D

opJNI.gif

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back