Vad fick dig att le idag?

Måste vara konstigt att ha en kvinnlig chef. Ännu värre om hon är snygg. Smyger det sig inte in en massa funderingar om att med hjälp av charm eller sexuella eskapader försöka tillskansa sig en högre lön? Eller att den odugliga manliga kollegan gjort det?

oops dags för löneförhandling i sänghalmen nu då;)

Nog för att jag funderat på gymnastiska övningar i sänghalmen, men inte för löneförhöjning. :) Det får jag mest som det är redan.

Last edited:
Nog för att jag funderat på gymnastiska övningar i sänghalmen, men inte för löneförhöjning. :) Det får jag mest som det är redan.

Ja, fast precis som i fallet att smälla på en arbetskamrat så inser man ju att det blir ett helvete om relationen tar slut och det blir gnissel i maskinen.

Man kan iof alltid skylla på bögarna :)

Ja, fast precis som i fallet att smälla på en arbetskamrat så inser man ju att det blir ett helvete om relationen tar slut och det blir gnissel i maskinen.

Man kan iof alltid skylla på bögarna :)

Relation? Det är det som är så bra med gifta kvinnor serru.:banana

Men joh, det hade varit alldeles för mycket problem för att strula med kvinnor på jobbet. Jösses. Jag vill ha ett enkelt liv.

Dunderkramen jag fick efter Knixen igår, av en uppenbart väldigt nöjd dam, poppade några kotor i ryggen på mig. Resultat? Ryggen känns bättre än på länge. Otippat. 8-) Vem behöver kiropraktorer när man har nöjda Knixdeltagare?

Leendet är brett, brett, brett!

:banana

Kom körandes i bilen när en man kastar sig ut i gatan med ett desperat ansiktsuttryck, jag stannar och han sliter upp passagerardörren och skriker i falsett "jag glömde ryggsäcken med datorn i på bussen !!!"
Gasar helvet, kommer ifatt bussen och sneddar in framför den på nästa hållplats.
Kul att kunna göra någon en tjänst utan att säga ett ord.
Made my day :)

Jo just ja, jag glömde ju att skriva här att jag ler för att jag blivit uppsagd på grund av arbetsbrist :D
Eller rättare sagt jag lämnade min plats till förfogande för någon som vill ha den för jag vill då inte det :D
Nu gäller det bara att klura ut vad jag vill göra med livet...

Från Tjuvlyssnat:

"En tjej ~18 har picknick med två barn, en flicka och en pojke. Det framgår att hon är barnens barnvakt. Pojken tar upp en brownie och tar en tugga.
Pojken ~7: Vet du vad, Alice? Du är inte särskilt snygg eller smart eller ens trevlig. Men jag tror faktiskt att vilken kille som helst skulle kunna tänka sig att gifta sig med dig på grund av dina fantastiska brownies."

:D

Och från en bekant på FB:

Hunden springer omkull Rasmus som säger 'mamma vi kan inte ha sånna tjocka hundar släng honom på soptippen!'

:D :D

Fick du något för det? Kanske ett "tack"? :)

Jodå, han tackade när han flög ur bilen.
Undrar vad han hade i datorn egentligen, han kanske v jobbade på transportstyrelsen och precis gjort klart en avhandling om höjda krav på mc-buller eller nåt.
Jag kanske skulle struntat i att stanna :va

parloot.gif

Bifogat

• parloot.jpg
    parloot.jpg
    14.8 KB · Visningar: 73

Dedär får mig att le.
Antar att det är från England?

Satt tidigare idag o diskuterade med tjejen o efterfrågade lite kurage bland engelsmännen, tyckte det att lite vanligt vettigt folk kunde gå o plocka in ett par av dedär snorungarna i taget i nån lägenhet nånstans o banka vett i dem.
Tjejen tyckte att det lät, hmmm.. ja.. :D

Haha jäklar va fult. Killen som kommer springandes har samma färg på sin tröja som den andre killen/tjejen som kommer in i bilden har på sina skor...
Jo jag är trött. Ska sova tror jag... :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman