Vad fick dig att le idag?

Detta :rofl

""Finsäkring Koppar2,5amp och 5amp
detta är säkringar som jag sätter istället för att behålla dom billiga som sitter i från fabriken....och det säger jag att detta gjorde susen verkligen på anläggningen, för allt bara började leva upp ännu mer.....och jag är inte den ända som reagerar över dessa säkringars prestanda och att dom kan göra så mycket , men det gör det och man får haksläpp verkligen .
det är inget konstigt med det utan när mer ström får plats i säkringen så kommer ju den stömmen lättare igenom utan att möta flaskhalsar på vägen som drar ner resultatet ..och det isig gör att resultat på allt som är kopplat blir oxå bättre, och detta är inget konstigt utan en mer logisk och nartulig självklarhet....när en kedja av grejer upprätthåller samma kvallitet och genom strömning så uppnår man ett optimalt ljud och resultat i hela anläggningen.
detta rekomenderas verkligen att köpa ..ett billigt tweek på alla sätt.""

detta är säkringar som jag sätter istället för att behålla dom billiga som sitter i från fabriken....och det säger jag att detta gjorde susen verkligen på anläggningen, för allt bara började leva upp ännu mer.....och jag är inte den ända som reagerar över dessa säkringars prestanda och att dom kan göra så mycket , men det gör det och man får haksläpp verkligen .
det är inget konstigt med det utan när mer ström får plats i säkringen så kommer ju den stömmen lättare igenom utan att möta flaskhalsar på vägen som drar ner resultatet ..och det isig gör att resultat på allt som är kopplat blir oxå bättre, och detta är inget konstigt utan en mer logisk och nartulig självklarhet....när en kedja av grejer upprätthåller samma kvallitet och genom strömning så uppnår man ett optimalt ljud och resultat i hela anläggningen.

Alla HiFi forum består till 90% av snubbar med foliehattar...

Inte undra på att olika religioner som utlovar hokuspokus kan få så många anhängare, lovar man en HiFi fanatiker en (IOFS icke uppmätbar) förbättring av ljudet bara han skänker ännu mer pengar till översteprästen i HiFi butiken så kan han inte fort nog vända ut och in på lädret...

Visserligen gårdagens...

Blicken i den fyraåriga tjejens ögon när hon smög upp bakom min fru. I händerna håller hon ett stort vattengevär med pump som hon fick i födelsedagspresent. Resultatet av det, från min frus sida, fullkomligt oväntade eldöverfallet lät inte vänta på sig!

Hela händelseförloppet finns dokumenterat som en bildsekvens på kamerans minneskort. :)

Detta (kolla bakom hojen)
profilepic42291_3.gif

Så nu har jag oxå blivt glad:)

Hittade ett flak öl när jag hade storstädning nu senast, kan det bli bättre eller :D

Tidigare i veckan så hittade mitt besök också öl fast på annat ställe i lägenheten!

Hittade ett flak öl när jag hade storstädning nu senast, kan det bli bättre eller :D

Tidigare i veckan så hittade mitt besök också öl fast på annat ställe i lägenheten!

Ett halvt flak vare ju!! de saru ju på fejsbokk!!

De såm fikk mij å le idag va nåra öl ooch nåra sköna polare, ocjh paradise ghotel danmark, nu ere spännande:näsblod

100 friska pollar mellan benen :tuttar
Kanske inte så mycket men att gå från en 125a är det stor skillnad och extremt kul :FU

Höra ljudet av en W8 som startar upp efter smärre renovering!

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick