Vad fick dig att le idag?

Smackade på stålomspunna slangar fram på 750n idag! Gött änna

Varför spelar vi inte sällskapsspel oftare...

Eftersom det inte finns någon "vrålgarvstråd" så får denna nyligen inträffade händelse platsa i :) tråden (fast kanske den hade passat bättre i associationstråden...)

Gubben, jag och dottern samt två av hennes kompisar satt och spelade först "med andra ord..."Efter en runda med detta spelet plockade vi fram en "gammal goding..." - geni någonting (påminner om "trivial pursuit") med en massa frågor inom olika ämnesområden. De av oss som kunde svaren på frågorna hade lite svårt att hålla oss i styr, så det blev lite "charader" m m emellanåt.

Dotterns killkompis fick frågan "- Vilken popgrupp har gjort sig känd genom albumet och rockoperan "The Wall"?? Jag försökte antyda att han ju gillade denna färgen också förutom lila då (pink) och gubben reser sig upp och simulerar en regelrätt "vattenkastning"...."- Vad gör jag nu??? (pinkar).
Killen :va, innan det kom ett litet försynt:

- Kiss, kanske?????:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

http://www.youtube.com/watch?v=0SlKA2Rgq20

Last edited:
Snälla människor som hjälpte både mig o som tog hand om hojen då jag körde omkull idag. Tack ni vänliga själar:krama

Snälla människor som hjälpte både mig o som tog hand om hojen då jag körde omkull idag. Tack ni vänliga själar:krama

Aj då. Hoppas det mest var lite plastdetaljer och en gnutta stolthet som tog skada och att du själv är ok.

Det är bara att lära sig av misstagen och sedan prova igen. :tummenupp

Aj då. Hoppas det mest var lite plastdetaljer och en gnutta stolthet som tog skada och att du själv är ok.

Det är bara att lära sig av misstagen och sedan prova igen. :tummenupp

Jo då, det gick bra, en gipsad hand med 2 sprickor i o mjukdelsskador o en sträckt nacke, det kunde varit värre:) Det låg ett grustag över hela vägbanan typ o vi var 4st som höll på o gå omkull i kurvan, tyvärr så blev inte min hoj kvar på vägen:3freak

Jo då, det gick bra, en gipsad hand med 2 sprickor i o mjukdelsskador o en sträckt nacke, det kunde varit värre:) Det låg ett grustag över hela vägbanan typ o vi var 4st som höll på o gå omkull i kurvan, tyvärr så blev inte min hoj kvar på vägen:3freak

Inte mycket man kan göra när väl hjulet släpper, mer än att ge lite gas och hoppas det greppar igen. Men känslan i maggropen är allt annat än trevlig när man känner det börjar kasa.

Så hur länge dröjer det innan handen är läkt, för jag misstänker den tar längst tid på sig?

Inte mycket man kan göra när väl hjulet släpper, mer än att ge lite gas och hoppas det greppar igen. Men känslan i maggropen är allt annat än trevlig när man känner det börjar kasa.

Så hur länge dröjer det innan handen är läkt, för jag misstänker den tar längst tid på sig?

Ja, om 3 veckor blir jag av med gipset o jag hoppas att båtbenet inte ställer till det för det ska visst vara lite trixigt att läka.

Ja, om 3 veckor blir jag av med gipset o jag hoppas att båtbenet inte ställer till det för det ska visst vara lite trixigt att läka.

Då är det bara att hoppas det inte trixar alltför mycket, så du kan ut och köra lite till innan säsongen är slut. :tummenupp

Krya på dig, så är du snart redo för en sväng igen! :)

Du HÄRLIGA mc-förare med passagerare som varnade för poliskontroll i ängby/alvik idag fick mig att le! :tummenupp Bockar och bugar! :Bugar

Att alla på sådana där hojar man sitter bakåtlutad på plötsligt hälsade i går.

1) slappfisorna som släppte mig av kroken igår FAST min bil hade stått iaf 5 timmar över tiden. Min underbara lilla hund räddade mig eftersom hon råkade gilla hundar phhhheeew

2) att jag körde bil (efter jag slapp undan ÄNNU fler böter) för första ggn på 2 månader..det var så skönt att jag ville ta en cigg efteråt...och jag röker inte ens :P

1) slappfisorna som släppte mig av kroken igår FAST min bil hade stått iaf 5 timmar över tiden. Min underbara lilla hund räddade mig eftersom hon råkade gilla hundar phhhheeew

2) att jag körde bil (efter jag slapp undan ÄNNU fler böter) för första ggn på 2 månader..det var så skönt att jag ville ta en cigg efteråt...och jag röker inte ens :P

Har Nursey varit utan kort:( Stackare..
Hoppas allt är bra annars.

Grattis till att du fick tillbaka kortet!! :D

Det knallar :) hur mår ni? tänkte ta mig till donken nästa vecka...kommer ni?

Vi mår bra,, fullt upp med husbygge och planering..
Sen vet man ju inte om vi ligger på BB och krystar då.
Har ju ingen hoj i år.. Blir ny nästa dock. :P

Back