Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Smackade på stålomspunna slangar fram på 750n idag! Gött änna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snälla människor som hjälpte både mig o som tog hand om hojen då jag körde omkull idag. Tack ni vänliga själar![]()
Aj då. Hoppas det mest var lite plastdetaljer och en gnutta stolthet som tog skada och att du själv är ok.
Det är bara att lära sig av misstagen och sedan prova igen.![]()
Jo då, det gick bra, en gipsad hand med 2 sprickor i o mjukdelsskador o en sträckt nacke, det kunde varit värreDet låg ett grustag över hela vägbanan typ o vi var 4st som höll på o gå omkull i kurvan, tyvärr så blev inte min hoj kvar på vägen
![]()
Inte mycket man kan göra när väl hjulet släpper, mer än att ge lite gas och hoppas det greppar igen. Men känslan i maggropen är allt annat än trevlig när man känner det börjar kasa.
Så hur länge dröjer det innan handen är läkt, för jag misstänker den tar längst tid på sig?
Ja, om 3 veckor blir jag av med gipset o jag hoppas att båtbenet inte ställer till det för det ska visst vara lite trixigt att läka.
1) slappfisorna som släppte mig av kroken igår FAST min bil hade stått iaf 5 timmar över tiden. Min underbara lilla hund räddade mig eftersom hon råkade gilla hundar phhhheeew
2) att jag körde bil (efter jag slapp undan ÄNNU fler böter) för första ggn på 2 månader..det var så skönt att jag ville ta en cigg efteråt...och jag röker inte ens![]()
Har Nursey varit utan kortStackare..
Hoppas allt är bra annars.
Det knallarhur mår ni? tänkte ta mig till donken nästa vecka...kommer ni?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |