Vad fick dig att le idag?

Att berätta på telefonen för kompisen som jobbar i en musikaffär att jag kommer strax åka förbi och varva ur för att säga hej, och när jag gjorde det så hoppade en kille bokstavligen rakt upp, haha! Bra ljud i akrat mellan husväggar!

uttrycket i killens ansikte är bara obetalbart :D får ett rejält leende när jag kollar på bilden :D

bestreacti54036.jpg

När ska du hinna gå på bio som pendlar med SJ, du är väl aldrig hemma?

Jodå det händer, helger o mellan halv sju kväll till sex på morgonen,
helger också men skulle sj bråka så finns faktiskt bio i gøtet också ;).

Sedan jag gick till bemanning kan jag ta ut ledighet utan tjafs (till skillnad mot den offentliga vården) när jag vill men jag trivs så bra, det är roligt att jobba och trivs i götet med alla goa göteborgare. Under vissa perioder när immunförsvaret är nedsatt blir det dock en del ofrivillig ledighet, då blir det bio hemma.

Edit :) idag då jag fick åka med lokföraren, hoppas få åka med gröna tåget i framtiden om jag har lite flax.

Last edited:
Spanade AFA-kräks i mitt annars så rojalblåa område under gårdagskvällen, i fullt sjå med att klistra upp tafatta budskap. Hemligt, hemligt och under mycket hysch-hysch tapetserades lyktstolpar, anslagstavlar och trafikskyltar. Jag hade lite brådis, så det fick bero.

Men efter lite soldyrkning och rödvinsfylla återvände jag hem, letade upp skattemärkesskrapan och gjorde min medborgerliga plikt. :lol

Spanade AFA-kräks i mitt annars så rojalblåa område under gårdagskvällen, i fullt sjå med att klistra upp tafatta budskap. Hemligt, hemligt och under mycket hysch-hysch tapetserades lyktstolpar, anslagstavlar och trafikskyltar. Jag hade lite brådis, så det fick bero.

Men efter lite soldyrkning och rödvinsfylla återvände jag hem, letade upp skattemärkesskrapan och gjorde min medborgerliga plikt. :lol

Följande fick mig att le, STORT!

Bilen rullar på Gotland och kom och hälsade på oss på Lelle 2009.

polis.jpg

Jag åker på två veckors semester på måndag, iofs obetald. Men OOoootroligt välförtjänt :)

Moppeendurance på fyra timmar idag :D

Fantastiskt att en gammal, trimmad DT utan luftfilter håller så bra. Fullgas i fyra timmar.. :näsblod

Idag fick världens sötaste motorcyklist mig att le som en sol på sjukhuset hela dagen när jag var där och besökte honom. Imorgon hoppas jag att leendet blir ännu större när läkaren förhoppningsvis säger att han får följa med mig hem. :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti