Vad fick dig att le idag?

Samma som föregående, dock har min kväll inte varit så lyckad, men spriten och ölen finns fortfarande med i spelet..

Första turen med hojen för i år, måste ha irriterat en hel dröse männniskor med mitt överdrivna och lagliga beteende :D Att jag dessutom fick en sjukt bra löneökning utan att ens ha lönesamtal e bara en bonus..

Har ledsnat på magen som tillkommit av kontorsarbete i ett par år nu. Fick tummen ur och var ut och löpte nu samt körde lite styrka efteråt.
Jag dog varenda steg och kroppen kändes som den vägde 250 kg, men ack så skönt efteråt. :banana

Jag klev upp klockan 5 och såg GP't, sov en stund i soffan, åt frukost, åkte och klippte mig, åkte till garaget och tvättade samt bytte hjul på båda mina bilar (nåja, sonen bytte åt mig), fick middag, åkte hem och softar...

Underbart väder hela dagen!

Har haft en underbar helg i Visby! :katt
Inte nog med att det har varit helt vansinnigt fint sommarväder med massa sol och så har jag också varit på en jättetrevlig och god middag med sköna vänner. :öl
Dssutom så har jag kört hoj hela dagen runt på ön! :hojsmilie
Wonderful! En perfekt helg!
Då kan man inte vara annat än nöjd! :wiggle

Blir tråkigt att behöva lämna tillbaka hyrhojen imorron och lämna ön för att åka hem till sthlm igen.:(

Så sant så sant...

Inte mycket att säga om det hela :)

Bifogat

• klagan.jpg
    klagan.jpg
    27.9 KB · Visningar: 57
Lika bra det. Firrarna är både slemmiga och jobbiga att rensa :D

Appropå firrar. (hade jag inte haft bildbevis så hade jag aldrig trott på det). Fick denna av en vän som hade fått en gädda på 5 kilo på kroken som sedan vart fångad av en på 26! kilo, det vara bara att hala in båda två då gammelgäddan vägrade släppa "lillfirren".

Bifogat

• !image002.jpg
    !image002.jpg
    49 KB · Visningar: 76
Last edited:
Appropå firrar. (hade jag inte haft bildbevis så hade jag aldrig trott på det). Fick denna av en vän som hade fått en gädda på 5 kilo på kroken som sedan vart fångad av en på 26! kilo, det vara bara att hala in båda två då gammelgäddan vägrade släppa "lillfirren".

Den bilden figurerade ju i trådar här för ett år sen eller så...

Den bilden figurerade ju i trådar här för ett år sen eller så...

Jag vet att jag sjukt imponerad postade bilderna på den där monstergäddan :yoparty jag vet också att jag vart tillrättavisad och att det var fake .... :(

Last edited:
En trevlig eftermiddag med lite lågfartsträning på en stor P-plats fick mig att le.
Även kvällen blev lyckad, filmtittande med två sköna polare, nån film om Hitler och Tom Cruise. Det fick mig att le, även om alla dog på slutet.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph