Vad fick dig att le idag?

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Ort
LKPG
Hoj
Sporthoj!
Jag tog Mc-kortet idag,,var asnervös.... startade 6.45 imorse astrött och nervös men vid 12 så hade jag det avklarat, är Tokglad!!, men har inte kommit ut på vägarna själv än.. lika bra att göra det när jag lugnat ner mig. Troligtvis imorrn..
Vi var 4 som körde upp idag, jag körde upp sist av alla, och alla 4 godkändes, Grattis till oss alla, vi var ett riktigt bra gäng, tack för pepping och sorry om jag va lite hysterisk ett tag.
/Carro
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Jag tog Mc-kortet idag,,var asnervös.... startade 6.45 imorse astrött och nervös men vid 12 så hade jag det avklarat, är Tokglad!!, men har inte kommit ut på vägarna själv än.. lika bra att göra det när jag lugnat ner mig. Troligtvis imorrn..
Vi var 4 som körde upp idag, jag körde upp sist av alla, och alla 4 godkändes, Grattis till oss alla, vi var ett riktigt bra gäng, tack för pepping och sorry om jag va lite hysterisk ett tag.
/Carro

Grattis till lappen! :cpparty
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag tog Mc-kortet idag,,var asnervös.... startade 6.45 imorse astrött och nervös men vid 12 så hade jag det avklarat, är Tokglad!!, men har inte kommit ut på vägarna själv än.. lika bra att göra det när jag lugnat ner mig. Troligtvis imorrn..
Vi var 4 som körde upp idag, jag körde upp sist av alla, och alla 4 godkändes, Grattis till oss alla, vi var ett riktigt bra gäng, tack för pepping och sorry om jag va lite hysterisk ett tag.
/Carro

Grattis! :tummenupp
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Att Ragnar på Lelles MC ringde och sa att jag kan hämta hojjen idag, på väg nu. WoHo!
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
1. Jag log när jag ringde talsvarsfunktionen mitt i kontorslandskapet och ryade "semester, åter 12 juni". :)

2. Jag log när jag svalde lite whisky och njöt av en långweekend.

3. Jag kommer att le kl 7:50 i morgon när jag sitter på planet till New York med skatteåterbäringen på 9000 kr i fickan. :D


.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
d1ce tog me mig på hojen :D Stort leende!!

Åhh, lyllos dig!

Jag vill också bli körd av d1ce! Tänk att få känna hur han smidigt växlar upp och ökar tempot, frågar hur det går för mig och om jag trivs osv....åååh. :kär
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Log när jag äntligen har fått hem min nya hemtelefon så man kan använda den i ställer för mobilen hela tiden :)
Sen den där lilla extra saken man har i örat när man pratar i mobilen :lol den är söt och jag är nöjd.
:rolleyes: Sista saken var en liten gåva till mej för att jag har så ont efter olyckan :)
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
:) Log när jag äntligen har fått hem min nya hemtelefon så man kan använda den i ställer för mobilen hela tiden :)
Sen den där lilla extra saken man har i örat när man pratar i mobilen :lol den är söt och jag är nöjd.
:rolleyes: Sista saken var en liten gåva till mej för att jag har så ont efter olyckan :)
Tips:
Om du inte vet vad manicken heter, så använd ett annat ord.
Till exempel "dildo".
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Åhh, lyllos dig!

Jag vill också bli körd av d1ce! Tänk att få känna hur han smidigt växlar upp och ökar tempot, frågar om det går för mig och om jag trivs osv....åååh. :kär
:hej
leka med ord är skoj :D *badsecretary* (har ändrat ett litet ord i ursprungstexten)

Jag kan inte sluta le idag, fick ett tfnsamtal från "högre instans" på jobbet som tyckte att "vi här på kontoret tycker att du är helt fantastiskt duktig och jag kommer förbi en dag på jobbet, vill gärna träffa dig personligen och överlämna en present" nyfiken näe då inte alls :hoppa

Göteborg och alla goa människor där :rockar :yoparty

Nu väntar långhelg och snart är det cityrace i göteborg:)
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tips:
Om du inte vet vad manicken heter, så använd ett annat ord.
Till exempel "dildo".

:va Jag vet att de är en hemtelefon med märket Panasonic (trådlös) jag köpte och ett headset från samsung.
Så varför ska jag då skriva dildo ?? Förklara dej...
 

Dominator-Rocks

Guest
har flängt av å an fram å tebax hela dan i den här groteska värmen! Men nu sitter jag har under parasollett med en kall :öl
:)
 

Apriliabruttan

You want some, Get some!
Gick med
20 Nov 2007
Ort
med min son och Calle
Hoj
Aprilia RSV R 08:a (SÅLD)
har flängt av å an fram å tebax hela dan i den här groteska värmen! Men nu sitter jag har under parasollett med en kall :öl
:)



härligt!!! ;-)

samma här.. ska snart in mot stan me några vänner å sätta oss på ngn schysst uteservering o bara avnjuta en kall öl å förhoppningsvis bli skitfull lite senare..
:tuttar

d1ce tog me mig på hojen :D Stort leende!!

han e världens bästa kille.. så var snäll mot honom..
annars får du me mej å göra.. :D
 
Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Denna härliga fras:

Hellre att jag skulle få parkinsons och spilla ut halva groggen, än att få alzheimers och glömma var jag ställt den!

:D :D Jäkligt sköön
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Denna härliga fras:

Hellre att jag skulle få parkinsons och spilla ut halva groggen, än att få alzheimers och glömma var jag ställt den!

:D :D Jäkligt sköön


Nu är ju parkinson liksom alzheimer en neurodegenerativ sjukdom och det finns mellanting. Lewy body demens bland annat, för den som är intresserad. Du kan inte vara säker på att minnas var du ställt groggen om du har "parkinson".
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top