Vad fick dig att le idag?

Jag tog Mc-kortet idag,,var asnervös.... startade 6.45 imorse astrött och nervös men vid 12 så hade jag det avklarat, är Tokglad!!, men har inte kommit ut på vägarna själv än.. lika bra att göra det när jag lugnat ner mig. Troligtvis imorrn..
Vi var 4 som körde upp idag, jag körde upp sist av alla, och alla 4 godkändes, Grattis till oss alla, vi var ett riktigt bra gäng, tack för pepping och sorry om jag va lite hysterisk ett tag.
/Carro

Jag tog Mc-kortet idag,,var asnervös.... startade 6.45 imorse astrött och nervös men vid 12 så hade jag det avklarat, är Tokglad!!, men har inte kommit ut på vägarna själv än.. lika bra att göra det när jag lugnat ner mig. Troligtvis imorrn..
Vi var 4 som körde upp idag, jag körde upp sist av alla, och alla 4 godkändes, Grattis till oss alla, vi var ett riktigt bra gäng, tack för pepping och sorry om jag va lite hysterisk ett tag.
/Carro

Grattis till lappen! :cpparty

/Carro

Grattis! :tummenupp

Att Ragnar på Lelles MC ringde och sa att jag kan hämta hojjen idag, på väg nu. WoHo!

1. Jag log när jag ringde talsvarsfunktionen mitt i kontorslandskapet och ryade "semester, åter 12 juni". :)

2. Jag log när jag svalde lite whisky och njöt av en långweekend.

3. Jag kommer att le kl 7:50 i morgon när jag sitter på planet till New York med skatteåterbäringen på 9000 kr i fickan. :D

.

d1ce tog me mig på hojen :D Stort leende!!

Åhh, lyllos dig!

Jag vill också bli körd av d1ce! Tänk att få känna hur han smidigt växlar upp och ökar tempot, frågar hur det går för mig och om jag trivs osv....åååh. :kär

:) Log när jag äntligen har fått hem min nya hemtelefon så man kan använda den i ställer för mobilen hela tiden :)
Sen den där lilla extra saken man har i örat när man pratar i mobilen :lol den är söt och jag är nöjd.
:rolleyes: Sista saken var en liten gåva till mej för att jag har så ont efter olyckan :)

:) Log när jag äntligen har fått hem min nya hemtelefon så man kan använda den i ställer för mobilen hela tiden :)
Sen den där lilla extra saken man har i örat när man pratar i mobilen :lol den är söt och jag är nöjd.
:rolleyes: Sista saken var en liten gåva till mej för att jag har så ont efter olyckan :)
Tips:
Om du inte vet vad manicken heter, så använd ett annat ord.
Till exempel "dildo".

Åhh, lyllos dig!

Jag vill också bli körd av d1ce! Tänk att få känna hur han smidigt växlar upp och ökar tempot, frågar om det går för mig och om jag trivs osv....åååh. :kär
:hej
leka med ord är skoj :D *badsecretary* (har ändrat ett litet ord i ursprungstexten)

Jag kan inte sluta le idag, fick ett tfnsamtal från "högre instans" på jobbet som tyckte att "vi här på kontoret tycker att du är helt fantastiskt duktig och jag kommer förbi en dag på jobbet, vill gärna träffa dig personligen och överlämna en present" nyfiken näe då inte alls :hoppa

Göteborg och alla goa människor där :rockar :yoparty

Nu väntar långhelg och snart är det cityrace i göteborg:)

Last edited:
Tips:
Om du inte vet vad manicken heter, så använd ett annat ord.
Till exempel "dildo".

:va Jag vet att de är en hemtelefon med märket Panasonic (trådlös) jag köpte och ett headset från samsung.
Så varför ska jag då skriva dildo ?? Förklara dej...

har flängt av å an fram å tebax hela dan i den här groteska värmen! Men nu sitter jag har under parasollett med en kall :öl
:)

har flängt av å an fram å tebax hela dan i den här groteska värmen! Men nu sitter jag har under parasollett med en kall :öl
:)

härligt!!! ;-)

samma här.. ska snart in mot stan me några vänner å sätta oss på ngn schysst uteservering o bara avnjuta en kall öl å förhoppningsvis bli skitfull lite senare..
:tuttar

d1ce tog me mig på hojen :D Stort leende!!

han e världens bästa kille.. så var snäll mot honom..
annars får du me mej å göra.. :D

Last edited:
Denna härliga fras:

Hellre att jag skulle få parkinsons och spilla ut halva groggen, än att få alzheimers och glömma var jag ställt den!

:D :D Jäkligt sköön

Denna härliga fras:

Hellre att jag skulle få parkinsons och spilla ut halva groggen, än att få alzheimers och glömma var jag ställt den!

:D :D Jäkligt sköön

Nu är ju parkinson liksom alzheimer en neurodegenerativ sjukdom och det finns mellanting. Lewy body demens bland annat, för den som är intresserad. Du kan inte vara säker på att minnas var du ställt groggen om du har "parkinson".

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman