Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PunkarjävelNu vart jag sugen på
![]()
![]()
Jag tog Mc-kortet idag,,var asnervös.... startade 6.45 imorse astrött och nervös men vid 12 så hade jag det avklarat, är Tokglad!!, men har inte kommit ut på vägarna själv än.. lika bra att göra det när jag lugnat ner mig. Troligtvis imorrn..
Vi var 4 som körde upp idag, jag körde upp sist av alla, och alla 4 godkändes, Grattis till oss alla, vi var ett riktigt bra gäng, tack för pepping och sorry om jag va lite hysterisk ett tag.
/Carro
Jag tog Mc-kortet idag,,var asnervös.... startade 6.45 imorse astrött och nervös men vid 12 så hade jag det avklarat, är Tokglad!!, men har inte kommit ut på vägarna själv än.. lika bra att göra det när jag lugnat ner mig. Troligtvis imorrn..
Vi var 4 som körde upp idag, jag körde upp sist av alla, och alla 4 godkändes, Grattis till oss alla, vi var ett riktigt bra gäng, tack för pepping och sorry om jag va lite hysterisk ett tag.
/Carro
d1ce tog me mig på hojenStort leende!!
Tips:Log när jag äntligen har fått hem min nya hemtelefon så man kan använda den i ställer för mobilen hela tiden
![]()
Sen den där lilla extra saken man har i örat när man pratar i mobilenden är söt och jag är nöjd.
Sista saken var en liten gåva till mej för att jag har så ont efter olyckan
![]()
Åhh, lyllos dig!
Jag vill också bli körd av d1ce! Tänk att få känna hur han smidigt växlar upp och ökar tempot, frågar om det går för mig och om jag trivs osv....åååh.![]()
Tips:
Om du inte vet vad manicken heter, så använd ett annat ord.
Till exempel "dildo".
har flängt av å an fram å tebax hela dan i den här groteska värmen! Men nu sitter jag har under parasollett med en kall![]()
![]()
d1ce tog me mig på hojenStort leende!!
Denna härliga fras:
Hellre att jag skulle få parkinsons och spilla ut halva groggen, än att få alzheimers och glömma var jag ställt den!
![]()
Jäkligt sköön
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |