Vad fick dig att le idag?

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Efter en tennismatch så låg jag och polare + fästmö på Nynäsvägen hem mot mig. Jag hade ryggsäck på mig med skitiga träningskläder + racket i.

Efter jordbro-avfarten slår gasdjävulen sina klor i mig och jag laddar på duktigt ner mot avfarten mot Västerhaninge. Jag passerar polarn och gör en snygg manöver ner på avfarten. Vi åker vidare till affären för att köpa käk. När vi stannat hoppar polarens fästmö av och kommer fram till mig och säger:

"Dina träningskläder ligger över hela Nynäsvägen".

Då har racketjäveln fått sånt tryck på sig så hela jävla ryggsäcken farit upp, och ut över väg, efterliggande Audi samt i blickfånget från mina vänner, har svettiga kallingar, strumpor och shorts farit.

Tillbaks för att plocka upp plaggen. Då kommer nästa syn som fick mig att le. Polaren, i nytt stramt skinnställ, som kutar över vägen för att plocka upp.... mina kallingar. Obetalbart.

Detdär var roligt!

:D
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
:lol nä de tänker jag inte göra hon är min mamma ju :tungan

Är hon snygg? :tuttar :tummenupp


Idag log jag för att det blev en skön bombrunda med polarn på bulten i kväll, och sen när jag kom hem så kikade jag i mailen och fick se att jag fick jobbet som jag ville ha!

Livet kan vara som en krokig landsväg med sporthoj, ibland går det för segt, ibland ser det ut att gå åt helvete, och ibland är det fan bara medvind! :tummenupp
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
En kall energidryck (Frank´s - 50cl) på en bänk med havsutsikt och solnedgång. Och så kurviga vägar hemmåt :tummenupp :yoparty
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Satt i solen och insåg att jag lyckats spendera en hel arbetsdag utan att göra ett vettigt skit. En liten seger, men skön.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Varför bannades UT nån som vet?

han startade en massa fultrådar som det, enligt swedie, blev reaktioner på. sen käftade han emot swedie när denne tyckte att han förtjänade en liten banning varpå han åkte på en permabanning.
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Nordisk.nu får mig definitivt att dra på munnen. Speciellt om flygbladen på Sala Backe. Varför har jag inte fått några hos mig här i Gottsunda??? :va


och av en helt annan anledning:

Speedgirls signatur från Ghost Love Score. :yoparty
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top