Vad fick dig att le idag?

När Annika Lantz berättade att hon INTE skulle vara med i P3, trots att man fick höra hennes odrägliga röst där imorse.

Idag drog jag gött på smilbanden när jag fick tillbaks min hoj med ett nytt slip-on på :) sen skrattade jag ljudligt och njöt när jag startade den :2cool

Inte för att jag direkt log, snarare tvärtom när Mattias flasha med sitt nya Alpinestars Race Replica. :( Nu tror han att han är Casey Stoner :rolleyes:

Mattias1.jpg

Mattias2.jpg

Ett foto av en manspung taget underifrån, oavsett påklätt eller ej, gör mig alltid illa till mods.
Men jag ler lite åt att Andreas är avis :)

Ett foto av en manspung taget underifrån, oavsett påklätt eller ej, gör mig alltid illa till mods.
Men jag ler lite åt att Andreas är avis :)

Jag e snyggare än han o har mer pengar än han...jag kan köpa både honom o hans fula ställ.. som ändå inte går att köra me i sverige utan 3 tröjor på sig om man inte vill frysa ihjäl :mad:

Taxichauffören som körde ut rakt framför mig när ja låg på nerlägg i stora rondellen här i stan... borde väl bleve förbannad men de va bara kul me en grym stoppie så jag log o åkte vidare =)...

För att solen har lyst på mig i snart 4 veckor och jag har haft en underbar semester! Iofs snart slut men det kommer ju en nästa år med. :D

För att jag kanske kan sluta leta efter en andra hälft....jävlar vilka slitageskador jag har nu!! :doggystyle :drool

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R