Vad fick dig att le idag?

Stod och grejade lite med hojen ute på gården i går när några killar i 13-14 års åldern gick förbi. De gick vidare för att helt plötsligt kom in på gården och mycket försiktigt fråga:

- Är det din hoj?
- Ja det är det.
- Vad fin den är.
- Tack det var snällt.
- Vad är det för någon?
- En sv 650

*kort paus av funderande*

- Går den fort

- Ja det gör den (allt är relativt :D)

Gick vidare för att åter vända helt om och kaxikt skrika (det hade nu börjat regna så jag tog fram mitt rossiparaply)

- kan du köra på bakhjulet.

Innan jag hann o svara så hade de sprungit därifrån:D

Log en smula åt ett tjänstgöringsintyg jag fick där det stod att jag hade jobbat 5 år på sjukhuset i skövde, de kan ju skicka retroaktiv lön då för jag jobbade inte där utan 5 år i Göteborg som inte alls ingår i sjukhusregionen "skas" så :va man börjar ju undra vart hon fick dem uppgifterna ifrån.

Last edited:
http://www.google.se/search?hl=sv&q=tragus&meta=

inte så hemskt som det låter alltså. Dock var jag lite skärrad när en praktikant gjorde min för 10 år sedan.

Han körde genom en kanyl..gjorde skapligt ont..sedan skulle örhänget in också :gnissla..såfort DET var gjort så var det lugnt!

Allvar?
Jag gråter och bryts ner inombords varje gång jag hör Adam och Gry eller det där förbannade Rix MorgonZoo.

Det är program som dessa som gör att folk folk får för sig att bli massmördare. :mad:

Jag vill strypa Gert och dom som sitter med honom..den där tjejen går mig på varenda nerv i hela kroppen. Så pass att jag ler..NÄR JAG BYTER KANAL!!

Urk. Nörsy! Det låter hemskt!

Jag gjorde bara ett hål ju..men nu gör det ont bara för att vi pratar om det :gråta

Hur är vädret i växjö?:tungan

Last edited by a moderator:
Log idag när jag träffade min väninna. Har saknat henne när vi var borta på bröllopsresa.

Log igen när jag insåg att jag var så mycket mer solbränd än de flesta jag träffat på idag.....

Han körde genom en kanyl..gjorde skapligt ont..sedan skulle örhänget in också :gnissla..såfort DET var gjort så var det lugnt!

Vad tusan, vilken barbar har du varit hos :confused: Min lilla praktikant tog vanliga håltagaren & våldade igenom den. Däremot så körde jag kanylmetoden i naveln, det funkar men finns nog bättre sätt :)

Allvar?
Jag gråter och bryts ner inombords varje gång jag hör Adam och Gry eller det där förbannade Rix MorgonZoo.

Det är program som dessa som gör att folk folk får för sig att bli massmördare. :mad:

Näää inte kan man lyssna på Rix med Gert. Det ska vara Mixmegapol och vinn Adams pengar.... fast, jag har aldrig mer rätt än Adam, hm nu hamnade jag i fel tråd :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman