Vad fick dig att le idag?

När Annika Lantz berättade att hon INTE skulle vara med i P3, trots att man fick höra hennes odrägliga röst där imorse.

Idag drog jag gött på smilbanden när jag fick tillbaks min hoj med ett nytt slip-on på :) sen skrattade jag ljudligt och njöt när jag startade den :2cool

Inte för att jag direkt log, snarare tvärtom när Mattias flasha med sitt nya Alpinestars Race Replica. :( Nu tror han att han är Casey Stoner :rolleyes:

Mattias1.jpg

Mattias2.jpg

Ett foto av en manspung taget underifrån, oavsett påklätt eller ej, gör mig alltid illa till mods.
Men jag ler lite åt att Andreas är avis :)

Ett foto av en manspung taget underifrån, oavsett påklätt eller ej, gör mig alltid illa till mods.
Men jag ler lite åt att Andreas är avis :)

Jag e snyggare än han o har mer pengar än han...jag kan köpa både honom o hans fula ställ.. som ändå inte går att köra me i sverige utan 3 tröjor på sig om man inte vill frysa ihjäl :mad:

Taxichauffören som körde ut rakt framför mig när ja låg på nerlägg i stora rondellen här i stan... borde väl bleve förbannad men de va bara kul me en grym stoppie så jag log o åkte vidare =)...

För att solen har lyst på mig i snart 4 veckor och jag har haft en underbar semester! Iofs snart slut men det kommer ju en nästa år med. :D

För att jag kanske kan sluta leta efter en andra hälft....jävlar vilka slitageskador jag har nu!! :doggystyle :drool

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman