Vad fick dig att le idag?

Telefonen ringde nyss. Det var säljaren som jag köpte hojen av. Han ville bara höra sig för om hur det hade gått med hojen och om jag hade några frågor eller andra funderingar. :D
Service på det stället tamigfan.

Tv-programmet Cops fick mig att både le och skratta nyss! En liten elvaårig skitunge med tuppkam krossade en ruta på ett hus och försökte sen snatta på en butik. Sen tog polisen han och hans kompis och han börjar gråta. Riktig tuffing! :D Blir kul när hans polare får se programmet vilken liten mes han är. :D

Jag vann 2:a pris i en tipspromenad på Byggmässan på Älvsjö idag så jag vann en radio som passar ihop med mina Hitachimaskiner :)
Och har jag tur så kanske man vinner i någon annan tävling man deltog i när man sprang runt och kollade nyheter.

UR18DSL_xlrg.jpg

Medarbetarsamtal.

Chefen är nöjd. Inte för att det kommer ge mer klirr i kassan (Troligtvis), men skönt att veta att man är uppskattad.

En snubbe jag träffade på macken förut. Han körde Oslo-Örebro inatt på en liten Honda ft500! :-)

Polisen skrev:
16.17 STÖLD, KIL. När en husägare kör in på sin tomt möter han en bil med husägarens ytterdörr fastspänd på taket. Husägaren ringer polisen och följer efter bilen. Bilen stoppas och dörren lämnas åter till ägaren. Tjuven följer med husägaren och monterar tillbaka dörren.

hmm :va :lol

Fick min lön idag!:tuttar Slipper leva som en kyrkråtta (vilket jag gjort de senaste tre veckorna då förra lönespecen var katastrofal):banana

Jag är inte så förbannad idag, bara lite lätt irriterad! Det känns som att livet håller på att ordna upp sig igen, trots att man vaknade med näsblod i morse! :banana

De stora gula grusätarmonstren har varit ute och smaskat på vägarna idag. Såg dem flera gånger till och med. :D

Idag log jag brett när jag tog en tur med bågen. Det är min första motorcykel och har kört nu varje dag i en vecka. Underbart härligt :rock Är som meditation, allt man går omkring och tänker på släpper helt å hållet. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT