Vad fick dig att le idag?

Falcks MC Assist brukar skicka erbjudanden ibland. Nu hade de även skickat med lappar som man fäster på ventilerna så man vet vilket hjul som är vilket: vänster framhjul, höger framhjul… :lol

Bifogat

• daeckmarkering.jpg
    daeckmarkering.jpg
    47.4 KB · Visningar: 106
Falcks MC Assist brukar skicka erbjudanden ibland. Nu hade de även skickat med lappar som man fäster på ventilerna så man vet vilket hjul som är vilket: vänster framhjul, höger framhjul… :lol
dom parkerar sådant här på hojparkeringen på jobbet, så...
hondasportrax250.jpg

dom parkerar sådant här på hojparkeringen på jobbet, så...
Jo jo, men tittar man på lapparna så är det för 2 sommarhjul och 2 vinterhjul… På vintern kör man med HÖGER fram- och bakhjul, på sommaren VÄNSTER fram- och bakhjul. Det har nog gått lite fort men fel i tankebanorna. ;)

När folk på det Irländska hojforumet biter till, då jag säger att jag är trött på mitt jobb och vill sluta.
"-Du ska vara glad att du har jobb, när det finns många här som går arbetslösa och istället kunde haft ditt jobb."

Ja jo... Börja lära er Svenska, sen kan vi byta kunskaper i min Svenska mot dina kunskaper i Mekande.

:tummenupp

En koll på SKVs hemsida, skatteåterbäring!!!

Otippat :Izahinsider

Tjejen skulle byta blöja på lillgrabben (som inte är så liten längre med sina 8,4kg, drygt 4 månader) och givetvis så tycker alla bebispojkar att det är som skönast att pissa när man ligger på skötbordet med pitten i vädret :lol

Jobbet jag fick för en vecka sen. :) Fast anställning direkt, ingen drömlön, men oj så jävla underbart jobb och fina kollegor :banana kommer dock bli låånga arbetsdagar i sommar. :tungan

Grattis!
Du har väl varit arbetslös tidigare?

Gott minne vännen ! :) Jupp var arbetslös sen lyckades jag knipa en praktik på en företag i 3 månader :tungan. sen var jag arbetslös i tre veckor innan företaget ringde in mig för att diskutera framtiden som det hette :hihi. Men fick jobb på stående fot :yoparty (den 9.e började den 12.e :) )

Supportsamtal från 3 inatt. Förutom att allt som har med supportsamtal får mig helt sanslöst irriterad så när jag kikade ut genom fönstret på jobbet nyss såg jag det här...
Svårt att inte le då.

IMG_20120321_055849.jpg

Vaknade i morse och kände att det skulle bli kul att åka in till jobbet.
Lite skillnad mot igår... :tummenupp
Ska snart gå och riva min avskedsansökan och hitta bostad närmare jobbet.

Jättesnela hestar som skall börja att hjelpa även mcförare.

Tyvärr har de inte lärt sig att stava till motorcykel.

Motorcyckel står det på typ 10 ställen i utskicket!

Inte lätt att vara snel hest. :rofl

/e

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen