Vad fick dig att le idag?

[YOUTUBE-ID]tLNrvrXF5ZU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-gS2G6iKI9c&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-gS2G6iKI9c&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
:fyllisar

En konversation jag hade med en polare.. Hon hade dragit hem en kille från krogen. Två meter. Vältränad. Snygg.

12 cm:s drule.

12! :rofl

Inga tjocka 12 heller, utan killen var hängd som en jävla ostbåge. Aldrig har väl "cheesus" varit mer passande. Och hur fan kan det ha sett ut på en tjomme som är två meter lång? :D

Som hon uttryckte det: "Jag kände ju fan inte ens när han var inne i mig."

En konversation jag hade med en polare.. Hon hade dragit hem en kille från krogen. Två meter. Vältränad. Snygg.

Inga tjocka 12 heller, utan killen var hängd som en jävla ostbåge. Aldrig har väl "cheesus" varit mer passande. Och hur fan kan det ha sett ut på en tjomme som är två meter lång? :D

Anabola har konstiga effekter :D

Har haft konstant träningsvärk i 1½ vecka nu :D de e nice

Hur lång drule ska man ha? :va
Ja, självklart är min längre än 12. :tungan

Jag tittade in i ett garage på ca: 300 kvm, parkett på golvet, fyra kristallkronor i taket alla väggar klädda med speglar och där står det en Ferrari, RR, Bentley, AstonMartin och lite andra bilar i 1-2 miljonersklassen, NYA BILAR.

Min arga lapp har resulterat i tillfällig husfrid.
Det får mig att le idag.

Bra civilkurars från dig.:tummenupp

Last edited:
Jag tittade in i ett garage på ca: 300 kvm, parkett på golvet, fyra kristallkronor i taket alla väggar klädda med speglar och där står det en Ferrari, RR, Bentley, AstonMartin och lite andra bilar i 1-2 miljonersklassen, NYA BILAR.

Bra civilkurars från dig.:tummenupp
Det är där jag ska hänga upp kristallkronnan som satt i min lägenhet när jag flytta in :D

En händelse som hände i helgen. Satt och spelade Buzz med några vänner varvid frågan "vart finner du en levande tvättsvamp".
Alla svarade havet förutom en kille som svarade i "i bilhallen" :hihi.

En resa ut i europa närmar sig, känns som det behövs då jag har jobbat alldeles för mycket :näsblod

Last edited:
Att Jihad-Jane fört in genderperspektivet i terrorbranschen. Den har varit alldeles för mansdominerad.

Var i garaget igår med Paser. Han har köpt ny som han knappt har hunnit testa. Han har lånat min telefon för att ta lite kort. Sitter där och bläddrar (snokar) och rätt vad det är så utbrister han "Sitter Bosse NAKEN på min hoj!?".

Paser ska flytta ut ur mitt garage så jag och Bosse tänkte busa till det lite. Dock lyckades jag inte hålla bilden hemlig för Paser innan han flyttade ut :gnissla

Bifogat

• Bus_bo.jpg
    Bus_bo.jpg
    78.8 KB · Visningar: 66
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT