Vad fick dig att le idag?

Kattjäveln är borta IGEN.
Den har ätit och skitit, men ingen hittar den.
Visserligen är huset stort men.......

Inget att se här cirkulera !!!

Last edited:
Kl 8.14 i morse mötte jag en hoj på E22 precis söder om Lund. Jag blev lite glad att alla inte är lika mesiga som jag som satt i min ruttna bil. :)

Mina nya skinnbyxor för VFR-säsongen 2010! Sitter som ett ormskinn, men ack så mycket bättre än mina gamla; de nya är två storlekar mindre...! :)

Att jag fick 25% rabatt som SMC-instruktör(saspirant) gjord inte saken sämre!

:banana

Mina nya skinnbyxor för VFR-säsongen 2010! Sitter som ett ormskinn, men ack så mycket bättre än mina gamla; de nya är två storlekar mindre...! :)

Att jag fick 25% rabatt som SMC-instruktör(saspirant) gjord inte saken sämre!

:banana

Har du blivit en rövlös gubbe med kroppsform som en kyckling?

Har du blivit en rövlös gubbe med kroppsform som en kyckling?

:hihi

Nej knappast, men mina förra byxor köptes beggade (knappt använda) och var lite för stora (strl L) men satt tajt ändå (tyckte jag då), och har under förra sommarens intensiva övningar töjt sig nåt alldeles. Provade medium igår först, och de satt bra om baken och magen, men var alldeles för slappa om låren. Small satt perfekt om än tajt, men meningen är att S ska töja sig uppåt en halv storlek. Då kommer de att sitta perfekt. Lite fett på, eller en rejäl tur i regn, för töjningens skull och vi har en vinnare. :)

De gamla byxorna kommer till användning för frun, som är större om höfter, lår och vader än vad jag någonsin kommer att vara. Knäpuckar för frun på bönpallen! :yoparty

Edit: Förresten, jag har kanske blivit gubbe? Är man det vid 37 års ålder och med en patinerad beggad viffer om somrarna och en råttig XL600R om vintrarna? :va

Tog ut tjejhojen på luftning i dag. Torr väg, sol, full tank, fullpumpade däck, glest med bilar, inga öronproppar o 14 000 varv i rovan. Ibland är det skönt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman