Vad fick dig att le idag?

Första arbetsdagen efter lunginflammation. Ngt hängig o trött kom jag hem och fann att jag; vunnit en tävling. En läkare har hört av sig ang jobb jag visat intresse för i sommar o min beställda skylt från design by Bond e på väg. Nu vankas te o hemmagjoda tekakor, bra avslutning på en bra dag :)

ivil: hipp hipp hurra på din :födelsedag
:cpparty.

Last edited:
Idag skulle jag till Posten för att hämta ut ett paket. Stegade på ganska bra. Det gjorde även en liten fjortis som hade lika långt till nummerlappaparaten. Hon kom fram lite före mig. Retligt, men men. När hon ska riva av sin nummerlapp river hon så fort att hon bara får med sig spetsen av lappen. Hon märker inte detta dörrens hon har vänt sig om. Då har jag redan, med ett stort flin på läpparna tagit resten av nummerlappen och gått därifrån :d

Jag har lite svårt för arrangerade kulförsök.
Men detta gillade jag:
[YOUTUBE-ID]sG7sTAGz3gU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]4dSHvaZ45UA[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]jP9GwfLev9c[/YOUTUBE-ID]

Jag tror banne mig att det börjar bli vår i luften!

Bor du ytterst på spetsen i Ystad? ;)

Det som fick mig att le idag var när jag vaknade och trodde att det var onsdag. Kollade på klockan och såg att det var torsdag!

:banana

Klarade Riskutbildning för B körkort med betyg 4/5 och vanligt Godkänt är 2/5...

Också skönt att vara hemma... min fortsättning forsätter i " Idag är jag förbannad för att "

Äntligen fixat med CSN!

Och dessutom har jag fått ett sommarjobb som med stor sannolikhet kan leda till vidare fast anställning. Så jävla najs!!! :banana:hoppa:2cool

The cat is back.
Den hade lagt sig till rätta i en kartong med kablar och annat bråte i pannrummet.
I grevens tid kan man ju tycka.

Idag fick mig inpasserings väktarnas resonemang om säkerhet mig att skratta, hejdlöst....ironisk kompetens, det finns inget som helst hopp om mänsklighetens framtid...:D

Klarblå himmel och strålande sol! Det kanske kommer en vår snart... Åtminstone tycker SBP det också; har fått kallelserna för bågarna. :)

The cat is back.
Den hade lagt sig till rätta i en kartong med kablar och annat bråte i pannrummet.
I grevens tid kan man ju tycka.

DAMN!!!! :huvet
Hade ju varit mycket roligare om den hade varit lite mer borta.... :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...