Vad fick dig att le idag?

Det verkar var nått fruktansvärt roligt och sitta och köra snöslunga.
Men var ska man lägga snön ? Det måste väl också programmeras in ?
Tycker mest den flyttar snön på tomten !

Det är för att folk inte programmerar in vart den ska slunga, jag har sett flera demos där dom till exempel kastar snön på bilen eller andra olämpliga ställen.

Det är roligare att sitta och styra den än att sitta och vrida på tratten

När jag går bakom min slunga hemma på gården är det ett evinnerligt jävla vevande och justerande av utkastvinkeln för att få snön på rätt ställe, ibland vill man lägga upp lite snö mot husväggen för isoleringens skull, men oftast vill man ju slunga den ut på gräsmattan

Jag har dock, peppar peppar ta i trä, inte slungat någon sten genom något fönster än.

Beställde kamremmar från Italia Bike Center igår fm och hämtade dem på macken på fm idag.
Så nu ska jag bara samla ork att byta, och kolla stödrullar mm samtidigt.

🤣 Men ändå var det sant 1984, och även 1989 inte förrän runt 10 år senare 1994 började man kunna ana förändringens vindar tillta och då var den där datorn från 1984 ändå värdelös.

Hur många av er har katalogiserat era kassettband och vinylskivor och gjort den där hemma-budgeten med era datorer?
Det var ju argumentet för att köpa dom, man skulle göra så mycket nyttigt med dom

Näe, hemdatorerna började göra nytta någon gång på 90 talet då man först fick Internet i hemmen via telefonmodem och började kunna Altavista saker

Och vem minns inte dom lågupplösta bilderna som laddades rad för rad i tre minuter, eller som en kompis sa "det laddar så långsamt att man har runkat färdigt innan man ser att det är en transa"

Hur många av er har katalogiserat era kassettband och vinylskivor och gjort den där hemma-budgeten med era datorer?
Det var ju argumentet för att köpa dom, man skulle göra så mycket nyttigt med dom

Näe, hemdatorerna började göra nytta någon gång på 90 talet då man först fick Internet i hemmen via telefonmodem och började kunna Altavista saker

Och vem minns inte dom lågupplösta bilderna som laddades rad för rad i tre minuter, eller som en kompis sa "det laddar så långsamt att man har runkat färdigt innan man ser att det är en transa"
Bodde fortfarande med föräldrarna då, men far skaffade en p70 med win95 och ett modem. Något år eller så efter det fanns det flera datorer i huset varav en bestod i en hög kretskort på väggen som tjänstgjorde som router för internet för resten av datorerna.

Jag hade stor nytta av mina första datorer Atari 800 => Amiga 1000 => PC
Jag utbildade mej om datorer utan att tänka på detta.
Gav mej fint jobb inom datorer slutet av 80 talet.
Jaha, du är en sådan där som jobbar med data. 😉

Inte data. datorer hårdvara, anpassningar av system inom
CAD & GIS samt programmering.
Det var ett försök till att vara lite rolig med klippet och ingen seriös fråga eller påstående. Tyckte även att klippet från masjävlar- du jobbar med data är ett sådant som kan få en till att le🙂

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back