Vad fick dig att le idag?

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Jag ska inte säga att det inte händer något. Jag blir starkare och orkar mer men det är ju bara ett plus. Jag vill att det ska synas, man ska bli fastare och smalare överlag. Har jag kanske blivit också men inte nog eftersom jag fortfarande inte kommer i mina för små jeans än :mad:
Som sagt, mer aktivitet eller mindre mat så. Fast räkna med sura pass på gymmet och en knorrande mage. :)
 

Kia

Guest
Att banken äntligen fått tummen ur :arsele och fått fram alla papper till försäljningen av mitt radhus. Äntligen. :tummenupp
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag ska inte säga att det inte händer något. Jag blir starkare och orkar mer men det är ju bara ett plus. Jag vill att det ska synas, man ska bli fastare och smalare överlag. Har jag kanske blivit också men inte nog eftersom jag fortfarande inte kommer i mina för små jeans än :mad:


Men vikten brukar ju inte ändra sig så dramatiskt när man tränar. Muskler väger mer än fläsk, ju... Fram med måttbandet tills dess du kommer i jeansen så blir du nog gladare! :D

Många långa promenader biter på mitt fläsk. De är bra för att man knappt behöver återhämtning av dem.
Att planera maten så att jag inte blir godissugen med... jag äter inte godis längre med undantag för riktigt redigt mörk choklad "en gång i månaden".
Dra ned på kolhydraterna och se till att äta övervägande del långsamma så slipper du lågt blodsocker och sockersug. Ät tillräckligt ofta så att du inte blir hungrig och äter godis bara därför.

Vill man gå ned ruggigt snabbt så är det "pulver" som gäller. I ett anfall av experimentlusta testade jag Cambridgedieten för några år sedan.
8 kg på 5 veckor. Det var fan lite otäckt.
Det finns en bunt nackdelar med... men på det hela taget är det inte så vansinnigt svårt och jobbigt. Sockersuget försvann i stort sett helt efteråt... tyvärr alla muskler också. Så där var det bara att börja om.

...
BTW, jag sprang en gång -87.
Nu har jag snart vilat klart.

:yoparty :D

Jag går runt löjligt leende för att jag dejtar en supergullig kille. :)

Ler fortfarande åt det... :)
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
:tummenupp

:va okej jag är trött och fattar nada, känner jag en primadonna
:D spännande när jag kommer på detta :rolleyes: :)

Haha. Ingen du känner, men som du känner till. Hur som helst så handlade den editeringen inte om dej. Det var bara ett tillägg på inlägget, så där rent allmänt. :)
 

Kia

Guest
Jag ler stort åt gamla tanters tvångstankar och ständiga behov av att tjafsa. Det är faktiskt synd om dem som inte har annat att fylla sina dagar med så de förtjänar ett leende.


(fast jag ber till Gud att jag inte ska bli lika elak och bitter när jag blir gammal...)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:confused:

OnT så blev jag glad när en av städerskorna kom hit med sällskap av hennes dotter (skulle jag gissa). :brynad

:rolleyes: okej får jag skylla på att jag jobbar natt och har noll koll på vad jag klickar på :)

De var Ullis jag skulle ha klickat på och quotat inte dej :D :näsblod
 

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Ort
Guldsmedshyttan
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
Fredag snart hemgång, spriten och :tuttar hägrar, måste jag säga att jag är glad :gnissla
 
Last edited:
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top