Vad fick dig att le idag?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det jag tänkte mest på med banderollerna var om de precis gått ut lågstadiet eller gymnasiet?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
33_zpsiqbmfmtd.jpg
:hojraket
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Min tvättmaskin. Den är magisk.
Jag stoppade in vit tvätt och plockade ut rosa.

Väntar med spänning på att få se vad som hänt med den grå tvätten som är i den nu :glömdet
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Hittade nyss ett par svarta trosor på garageuppfarten, den sexiga varianten med string och spets.....

Jag vete fan vad som hände igår men bevisen indikerar att jag kanske hade en ganska trevlig afton......
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Hittade nyss ett par svarta trosor på garageuppfarten, den sexiga varianten med string och spets.....

Jag vete fan vad som hände igår men bevisen indikerar att jag kanske hade en ganska trevlig afton......
Släng dom i väggen, sitter dom kvar så vet vi att hon hade kul :banana
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Fick ett tack av en busschauför i morse för att jag blinkade ut ur en rondell. Påminde om UK där man oftare får tack än i Sverige. :)

Sedan fick jag :tummenupp av en polis.
När jag såg den målade bilen hade de redan hört mig betydligt tidigare. Saktade omgående ner naturligtvis för det var morgon och hastigheten var rejält inspirerad på den tomma vägen. Fick en saktanervink och sänkte ännu mer, nästan till skyltad hastighet, och fick en :tummenupp tillbaka.
Snäll som man är som SportHojare så körde jag lugnt även när jag var utom hörhåll.
Det finns snälla poliser. :fakta

Vinkade naturligtvis snällt tillbaka både till chaffisen och poliserna... :)
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Hittade nyss ett par svarta trosor på garageuppfarten, den sexiga varianten med string och spets.....

Jag vete fan vad som hände igår men bevisen indikerar att jag kanske hade en ganska trevlig afton......

Svider det när du kissar?
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Min tvättmaskin. Den är magisk.
Jag stoppade in vit tvätt och plockade ut rosa.

Väntar med spänning på att få se vad som hänt med den grå tvätten som är i den nu :glömdet

- Liknande har hänt mig också, när jag körde en tvätt i 90 grader och råkade få med ett par nästan nya röda kalsonger i högen. Iklädd rosa jeans mötte jag min dåvarande blivande fru.
Hon kan inte ha varit alltför kräsen, inser jag nu...

Vad fick mig att le idag var ju topic - jo, att jag kan hämta min digitalinstrumentkonverterade ZX7:a hos Jonsons i Jämjö imorgon : )
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
- Liknande har hänt mig också, när jag körde en tvätt i 90 grader och råkade få med ett par nästan nya röda kalsonger i högen. Iklädd rosa jeans mötte jag min dåvarande blivande fru.
Hon kan inte ha varit alltför kräsen, inser jag nu...

Vad fick mig att le idag var ju topic - jo, att jag kan hämta min digitalinstrumentkonverterade ZX7:a hos Jonsons i Jämjö imorgon : )

Den som är kräsen får gå utan :brynad :rofl
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Wooh! Det var hastighetskontroll på vägen hemma idag. Hade öht inte kollat på hastighetsmätaren innan jag såg dem, jag var ändå rätt seg och bara höll en fart som kändes lugn och lagom. 83 km/h på gpsen. Inte tillräckligt fort för att bli invinkad.
Andra gången den här veckan som jag inte fick en hastighetsbot. :banana
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top