Vad fick dig att le idag?

En bilist som drog igång varningsblinkers vid en avfart idag då det var längre köer än vanligt och hastiga inbromsningar. Med andra ord såg han mig och inte Facebook på telefonen.

Hade tänkt köra upp bredvid o ge tummen upp men det fanns inte plats tyvärr.

Det finns fortfarande de som kör bra därute... :tummenupp

Informationen på det försenade tåget:
"Vi kommer fram till centralen två minuter efter tåget som är framför oss". :D

image.jpg

Jävla liv i radion senaste veckan efter att några i Hässleholm haft banderoll med texten: Raka rör och öppna spjäll era döttrar kommer inte hem ikväll.

De ägnade mycket tid i radio och tidningar angående detta.

I Kristianstad slog de sig för bröstet och sa att det ska inte kunna ske här för vi ska kolla banderollerna. De hade tom polisen på plats och kollade. Men de var inte dummare än att de bytte bara

View attachment 437947

Jävla liv i radion senaste veckan efter att några i Hässleholm haft banderoll med texten: Raka rör och öppna spjäll era döttrar kommer inte hem ikväll.

De ägnade mycket tid i radio och tidningar angående detta.

I Kristianstad slog de sig för bröstet och sa att det ska inte kunna ske här för vi ska kolla banderollerna. De hade tom polisen på plats och kollade. Men de var inte dummare än att de bytte bara
Här i bibelbältet förfasades gymnasiefeministerna över "Ikväll ligger era döttrar på rygg, för här kommer grabbarna från bygg.".
Det tyckte jag tydde på extrem prydhet.
Tills de förklarade att det var en uppmaning till våldtäkt.

Jag kan minnas fel, men visst förekom det frivilliga samlag på den tiden jag slutade gymnasiet?

Här i bibelbältet förfasades gymnasiefeministerna över "Ikväll ligger era döttrar på rygg, för här kommer grabbarna från bygg.".
Det tyckte jag tydde på extrem prydhet.
Tills de förklarade att det var en uppmaning till våldtäkt.

Jag kan minnas fel, men visst förekom det frivilliga samlag på den tiden jag slutade gymnasiet?

Allt går att tolkas som man själv vill.

Det jag reagerade på var att de tom hade polisen till att godkänna banderollerna.
Borde de inte ha lite viktigare saker än att kolla banderoller pga lättkränkta individer.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman