Vad fick dig att le idag?

Att gå ut i solskenet med solglasögon på och musik i lurarna. Wow, våren är så smått på väg, underbart. :)

Att gå ut i solskenet med solglasögon på och musik i lurarna. Wow, våren är så smått på väg, underbart. :)

Jag håller med ! Solen har skinit länge redan och de är Underbart !
Solbrillor har man ju inte enbart av konfort ! Min far hade "starr" "ögoncancer" på båda ögon när han blev äldre ! Han jobbade mycket utomhus hela livet (bonde) utan att någon gång bära solbrillor !
Skydda era ögon ! :tummenupp Ray Ban :rock

Heat-träning med crossklubben hemma idag, så jäkla skoj! Och det blev 3 rätt tighta race med mycket krigande, även för oss som a, saknar talang och b, klurar på konsekvenser. :hihi

Förjävla kul, kommer leva länge på det där...

Att min nyinköpta reserdelshoj, CBR600 -96 som legat på sidan på en pall i 6 år, startade upp efter typ 2x10 sek på starten med gammal olja & gamla stift & icke rengjorda förgasare, bara lite ny soppa i tanken o ett nytt batteri :-)

"Livet består av aktiva val, jobbar man och sköter sej borstar tänderna och betalar skatt så finns det chans att det går ganska bra. Springer man emot polisen med kniv eller kör i full fart emot en öppen bro så dör man. Jag tycker det är ganska enkelt, även om jag har gjort många tokiga val i livet så är det enkelt."
:hihi

Inspirerat kollegan till att åka och (kanske) handla sig en CBR600rr imorgon. Jag hakar på med mitt släp för att påskynda och underlätta hans fördärv. :)

Detta var inte i Sverige va? - ang målningen på bilarna baktill

Intressant setup...som kanske inte skulle räddat slangarna...men ändå:rofl

Det skulle inte ha räddat något alls... Jag vet inte vad de ska fylla för funktion men antagligen är det någon som försöker skämta lite nere på brandstationen.

Polaren i karlskrona som hittade en hoj han var sugen på i Huddinge igår kikade på flygbiljetter till sthlm idag. Han är nog en av de minst spontana människorna jag känner, och att för honom göra ett spontanköp av hoj såhär är väldigt okaraktäristiskt. :)
Men så har han ju inte kört hoj sen han tog körkortet i somras, så det är väl dags att han skaffar en snart. :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman