Streamingkonto på båda.Vilken kanal äre som gäller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Streamingkonto på båda.Vilken kanal äre som gäller?
Streamingkonto på båda.
Jo, ska vara skaffa nån billig laptop med hdmi-utgång som får bli permanent tv-streaming-burk.So much schmartz.
Vilken kanal äre som gäller?
Vi var några som åkte i en skåpbuss när vi möter en mc-polis. Några hundra meter längre bort stannar vi för att tassa in på affären. När kompisen som körde skall öppna dörren står där en mc-polis så han hissar ner rutan istället.
Första polisen (uppjagat) säger är: vaffan, dricker du ÖL?
Testa att sitta i en bilkö och dricka Carlsbergs alkoholfria öl bakom ratten. Man får en och annan blick från sina medmänniskor.![]()
Testa att sitta i en bilkö och dricka Carlsbergs alkoholfria öl bakom ratten. Man får en och annan blick från sina medmänniskor.![]()
Tog en alkoholfri Staropramen i bilen i lördags. Fick en del tveksamma blickar när jag klev ur bilen hos polaren med ölen i ena handen och en chipspåse i den andra.
Jag har aldrig blivit så glad över att ha blivit lurad, över räkning samt inse , till slut, att summan var fordonsskatt.![]()
Vi var några som åkte i en skåpbuss när vi möter en mc-polis. Några hundra meter längre bort stannar vi för att tassa in på affären. När kompisen som körde skall öppna dörren står där en mc-polis så han hissar ner rutan istället.
Första polisen (uppjagat) säger är: vaffan, dricker du ÖL?
Polaren kan inte säga något för han håller på att börja asgarva så han visar bara Påskmustetiketten. Polisen klämmer fram ett besviket: jaha, påskmust ja.
Följer upp med: ja ni hann ju ta på bältet, jag tyckte du inte hade bälte och så pekar han på mig (jag hade en svart jacka och bältet var i samma svarta ton).
Man måste ha bältet på! säger han och drar iväg i full fart.
Folk det finns alltså![]()
Nästan 2000 pix. Hur många motorcyklar har du egentligen?? Tio påställda hojar?![]()
Zeunerts?![]()
Det var fordonsskatten till bilen![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |