Vad fick dig att le idag?

Två Nordkoreanska drönare har kraschat i Sydkorea :rofl:rofl:rofl

_73965074_021754467afp.jpg

Ser ut som vilket billigt hobbex-flygplan som helst + lite ljusblå sprayfärg.

Last edited:
Ser ju ur som något från hobbex där man varit på med en spreyburk och tejpat fast en värmekabel runt.

Är det sant är det ju hysteriskt kul.:rofl

Eller är de det Nordkorea vill få alla att tro, att dom har så låg teknologi?:5sure

Haha. Vad lustigt, medan du skrev detta editerade jag mitt inlägg ovan med "hobbex" och "sprayburk" :)

Det är sant. Här är en bild till:

2014-04-01T100311Z_5967-468024.jpg

Last edited:
Såhär skriver nordkoreanerna själva:

"“Super precision drone planes lifted off to the sky,” wrote state media outlet Korean Central News Agency. “After making long-range flight as planned, the planes headed toward ‘enemy positions’ and stormed the targets, destroying them with accuracy.”

:gnissla:gnissla:gnissla

Vafan, spreyburk, sicken jävla stavning.:huvet

Nåväl, skrev iaf inte sprejburk, vilket antagligen skulle varit bättre...

Du är en rätt ovanlig kombo av tämligen komplexa resonemang och förvånansvärt risig stavning. :e/ä

Skulle kunnat använda den här: :va...om den sett lite muntrare ut.

E och ä har hemsökt mig sen Jesus traskade runt i kortbyxor, men i övrigt har jag en synnerligen dålig stavning.

I morse när jag gjorde återtåg till simhallen efter att ha haft den där satans flunsan i flera jävla veckor.

2000 m crawl, 15 min bubbelpool, å så bastu på det. Är som en ny människa.

FI fan så skönt. Tackar... tackar. :wiggle

/M

Fick igång dotterns moppe som stått i 1,5 år. Ska fixas lite till sedan ut på annons.

Jag behövde en ny tv - jag har ingen själv utan fixar det på annat sätt - men morsan behövde en.

Utanför min port stod plötsligt en en fin nice 32 tummare - haha:D med allt till - gammal tjock tv - bara och bära in och leverara

Fin-kvalitets tv med super black tinitron screen och rubbet:D

Måste vara dvärgar,vättar och tomtar som släpat dit den:hihi

När jag insåg att det är fredag o jag är helt barnledig i helgen o det ska bli fint väder.....nu ska här köras hoj :banana

Huvudvärken börjar släppa, jag ser ljuset i tunneln.:banana

Nu håller jag tummarna och hoppas att det inte är tåget...

Back