Självklart har du rätt i det du skriver och jag håller med. Min krasch statestik är åt helvetet och jag är väl medveten om det.
Min plan för att komma till bukt med detta är att gå ner till att köra 70% av det jag presterar på topp och hörntänder och ta det väldigt lugnt i fortsättningen.
Och nej jag vill verkligen inte tappa kontrollen över cykeln något mer det känns inte roligt och hjärnspökena kommer som ett brev på posten och man blir än mer stel och rädd.
Gata kommer jag nog helt lägga ner helt. Känns inte roligt och inte heller intressant.
Jag vill lära mig och ta åt mig av alla tips som kunnigt folk och instruktörer ger mig.
Jag tycker bandagar är skitkul och att folket runt omkring på bandagarna är riktigt sjyssta.
Själv försöker jag bidra med det jag kan uppehälle till folk som kör på gelleråsen och saknar boende då jag bor i krokarna och har redan hjälpt ett par st här på SH.
Ha ett glatt och posetivt humör och vara så hjälpsam som möjligt mot allt och alla.
Skulle aldrig falla mig in att vara skadeglad eller försöka få någon att må dåligt pga deras misstag.
Men här på SH verkar det finnas en grupp individer som måste trycka ner folk i skosulorna och tala o hur djävla duktiga dom själva är och hur värdelös en annan är.
Visst ja suger pung där ute på banan. Är 30 bast och aldrig innan detta år har jag suttit på en cykel jag har gett mig på att försöka lägga ett par varv på bana och fastnat och tycker det är skitkul med banåkning och någonting jag innan velat fortsätta med.
Men efter vissa kommentarer och sågningar känns det nästan som att det är dags att lägga ner helt.
Det jag inte förstår är varför folk måste vara elaka och skriva sina kommentarer på ett sådant vis så att jag tar illa vid mig.
Det går åt skogen för mig ibland och jag saknar allt vad rutin heter. Har aldrig innan kört motorcykel och har ingen koll på fjädring,dämpare,häng,apex,gaskontroll,bredblick o.s.v
Jag försöker skaffa mig den rutinen o det kunnandet. Jag bokar upp mig på smc körningar och även privata arrengemang tar ledigt från jobb och offrar många sköna gustav vasa för att öva och träna på just detta och för att skaffa mig rutin och kunnande.
Men visst vill ni inte ha in något nytt blod i erat klappa ryggen gäng så fine numer har ni stött ut ytterligare en person som inte ville annat än väl och att ha roligt med er bättre vetande där ute på banorna.
Att medlemmar här på sh skickar privata pm med tips och instruktioner och ursäktar sig med att dom inte orkar bemöta SH expertisen tycker jag även det är åt helvetet. Varför kan det inte få vara sjysst och bra? Varför ska medlemmar här känna att dom inte kan skriva i öppna trådar?
Lite mera hjälp och positiva ord så lovar jag att ni kommer ge ett större intryck och jag kommer ta åt mig av det ni skriver på ett så mycket bättre sätt och försöka tänka på det när jag är ute och kör.
Denna trådstart var min sista på SH och även detta inlägg är nog ett av mina sista. Kommer även i fortsättningen logga in och kika men att skriva och fråga här är helt enkelt inte värt det.