Vad är vuxenpoäng o vad är gubb/kärringpoäng?

Om man är gift och stöter på yngre kvinnor så måste det väl ge lite gubbpoäng om något?! Plus lite bonus för slemmighet! :D

Gubbsjuka ger gubbpoäng. du har rätt jag hadde fel.

Hmm, icke dieselrelaterade trådar verkar lätt spåra ur till parningstrådar.
om det är ligga ni vill så lägg upp Sh´s stora knullkontakttråd nu inför mc-mässan. Väl där kan ni ha era nicks på tröjan. raggandet blir överstökat här på sh och ni kan koncentrera er på liggandet o mina trådar blir inte spammade!

Gubbsjuka ger gubbpoäng. du har rätt jag hadde fel.

Hmm, icke dieselrelaterade trådar verkar lätt spåra ur till parningstrådar.
om det är ligga ni vill så lägg upp Sh´s stora knullkontakttråd nu inför mc-mässan. Väl där kan ni ha era nicks på tröjan. raggandet blir överstökat här på sh och ni kan koncentrera er på liggandet o mina trådar blir inte spammade!

Jag gav ett seriöst svar i din tråd, så lägg ner surandet.

Kanske lite "gubbgnällig" nu på gamla dar, när du börjar inse att det roliga är slut?

Jag gav ett seriöst svar i din tråd, så lägg ner surandet.

Kanske lite "gubbgnällig" nu på gamla dar, när du börjar inse att det roliga är slut?

inte sur. men i regel om en tjej skriver ett inlägg med glimten i ögat så för hon minst tre svar av killar me kewken i pannan.

Och hur har du tänkt angående mc? För det där gällde väl en date? :tuttar

Haha, nae det gjorde ju inte det. :) Knasboll.

Ta du o pm:a ligga så får du se. Qken i pannan ger inga gubb poäng

PM:a ligga ger inga vuxenpoäng, det ses snarare som barnsligt. :)

Jag har nog inte heller lyckats samla ihop några vidare vuxenpoäng. Inga tantklänningar, inget ica-kort el liknande, ingen unge, ingen sambo (inte ens en partner). Ingen kärringbil heller. Wiie, :tummenupp för barnasinnet i behåll! :)

WORD!!!

inte sur. men i regel om en tjej skriver ett inlägg med glimten i ögat så för hon minst tre svar av killar me kewken i pannan.

Nu tycker jag du är lite tvär mot de stackars noshörningarna här, jag skriver jämt med glimten i ögat men inte fan fyller dom inboxen för det. Jag tror nog att grabbarna här är lite smartare än så. Tror inte att dom tror att det betyder ligga bara för att de ser en tjej vräka ur sig något. :7peta

Gubb/kärring poäng ges när man svär över ungdomars subkulturer. tror nog vi alla fått något poäng där eller har jag fel!?
Även när äldre kör bil med keps på huvudet.

Vuxenpoäng när man går ut för att hämta tidningen i morgonrock.

Invändningar? :)

Vuxenpoäng är när man slutar hänga på sporthoj för man faktiskt har viktigare saker för sig här i livet...

Pensionärspoäng får man om man blir glad för att det kommit en ny TVGuide med Aftonbladet..

Gubb/kärring poäng ges när man svär över ungdomars subkulturer. tror nog vi alla fått något poäng där eller har jag fel!?
Även när äldre kör bil med keps på huvudet.

Vuxenpoäng när man går ut för att hämta tidningen i morgonrock.

Invändningar? :)

Fast det där med att köra bil med keps har ju helt tagits över av adidasslynglar med hemtonade rutor.

har gjort mig av med de flesta av mina vuxenpoäng och istället börjat samla gubbpoäng. Tjänade 6skr på att andvända mig av en rabattkupong( som jag förvisso inte hade med mig hemmifrån utan tog från hyllan, men ändå) när jag köpte två paket blå band såser. :/

Brukar försöka vårda min barnsliga sida så mycket det går men det blir bara svårare att fylla 25 igen, varje år.

Den dagen jag blir så gammal att jag börjar använda rabattkuponger ska jag köpa en vuxenkeps också. :näsblod

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back