Vad är vuxenpoäng o vad är gubb/kärringpoäng?

Sitter du & hittar på egna lagar? Eller kan du åtminstone ge en källa till ditt påstående? Nu börjar du bli en smula tramsig, jag bjuder på lite kärringpoäng. Håll till godo.

:lol Ja, det borde du känna igen, speciellt när du tydligen tycker att "SAXAT FRÅN NÄTET!" är en tillförlitlig källa.

Men.
Jag skriver.
I alla.
Fall mer.

Rätt.
Än somliga.
På det här.

Forumet.

Trots det kan alla ha/göra/stava/skriva fel.

Last edited:
Du verkar mer o mer creepy för varje inlägg du gör. Tur att man inte har tonårsdöttrar i din stad..

Nä inte alls de va bara hon Tessan som brusa upp angående att jag tyckte de där tv programmet i mtv var sevärt:D

Jag var tvungen att elda upp henne lite extra:rofl

Men 18-20 är de inge fel på , inte ens förädrarna får krupp.
Jo möjligtvis om farsan är legosoldat och förväntar sig att dottern skall gifta sig me nån musiklärare som spelar flöjt och är miljonär - då kan han va fast 60.

Men då stannar man några villor bort o plockar upp henne o drar.

Skulle ja ha en tonårsdöttrar skulle ja ha dubbla fotbojor me gps,buggning och rubbet.
Med tanke på vad vissa brudar berättat om hur gamla bikers dom vatt me när dom var 16-17 - ja dom håller på med sådana sportgrenar.

Snart pucklar hon på mig igen:arsele .

:lol Ja, det borde du känna igen, speciellt när du tydligen tycker att "SAXAT FRÅN NÄTET!" är en tillförlitlig källa.

Herregud, är du så rubbad* som du utger dig för att vara eller driver du med oss? MAN FÅR PIPPA FEMTONÅRIGA TJEJER I DET HÄR LANDET VARE SIG DU ELLER DINA FIKTIVA LAGAR TILLÅTER DET!

* Såg att du var skåning så du är en smula ursäktad.

Herregud, är du så rubbad* som du utger dig för att vara eller driver du med oss? MAN FÅR PIPPA FEMTONÅRIGA TJEJER I DET HÄR LANDET VARE SIG DU ELLER DINA FIKTIVA LAGAR TILLÅTER DET!

* Såg att du var skåning så du är en smula ursäktad.

Att man får det innebär inte att jag tycker det är trevligt med vuxna/halvgamla män som kollar in småtjejers bröst.

Och anser du att jag är rubbad för att jag tycker det är äckligt, så är det helt okej. Vad en okänd människa bakom ett tangentbord tycker om mig rör mig inte i ryggen. Tycker mest synd om nån som kan bli så upprörd över en disskusion på internet.

Och skåning? Var fick du det ifrån?

Ajfasen!

Där snackar vi vuxenpoäng!
När den charmiga lilla skärgårdsviken förvandlats till bottniska viken och man tar fram trimmern så vet man att man precis fått en hög med vuxen/gubb-poäng.

Jaha, tack för den! :mad:

Det växer faktiskt ingen mossa på en diamant! :6surkart

Att man får det innebär inte att jag tycker det är trevligt med vuxna/halvgamla män som kollar in småtjejers bröst.

Och anser du att jag är rubbad för att jag tycker det är äckligt, så är det helt okej. Vad en okänd människa bakom ett tangentbord tycker om mig rör mig inte i ryggen. Tycker mest synd om nån som kan bli så upprörd över en disskusion på internet.

Och skåning? Var fick du det ifrån?

Jag skiter faktiskt i dina värderingar, det handlar om vad du påstår är lagligt eller ej. Du verkar inte ha koll på vad du skriver, kolla igenom dina inlägg tidigare i tråden & försök komma underfund med vad jag menar. Att du inte ens vet vilket län du bor i är bara beklämmande men jag är faktiskt inte förvånad. Du verkar - helt ärligt - inte ha de vassaste knivarna i lådan. Milt uttryckt.

Jag skiter faktiskt i dina värderingar, det handlar om vad du påstår är lagligt eller ej. Du verkar inte ha koll på vad du skriver, kolla igenom dina inlägg tidigare i tråden & försök komma underfund med vad jag menar. Att du inte ens vet vilket län du bor i är bara beklämmande men jag är faktiskt inte förvånad. Du verkar - helt ärligt - inte ha de vassaste knivarna i lådan. Milt uttryckt.

Jag vet precis vad jag har skrivit, men det var ju knappast det det handlade om från början. Och jag förstår ändå inte hur du kan bli så jävla upprörd över att jag skrev nåt som visade sig vara fel. Speciellt inte när jag har sagt att det va fel. Är du så svag så du måste idiotförklara andra så fort du hittar ett fel nånstans? I så fall borde du som sagt kolla upp den tidigare lämnade källan i denna tråden som i alla fall jag tycker låter jäkligt påhittad.

Om du flyttar till tex Irland, blir du irländare då? :dummer

Du borde inte säga så hemska elaka saker till mig för jag börjar gråta då för jag bryr mig jättemycket om vad du tycker om mig. Som sagt. :arsele

.... o från och med nu röstar jag för att ni tar er disskution via PM eller nått. Låt oss andra slippa risken att det kommer en koskit flygandes på fel håll! :mad:

.... o från och med nu röstar jag för att ni tar er disskution via PM eller nått. Låt oss andra slippa risken att det kommer en koskit flygandes på fel håll! :mad:

Det är lugnt, för det första har jag diskuterat klart, och för det andra finns det inga koskitar här i närheten. :tummenupp

Ovanligt korkad fråga.

Eftersom du kan bli dömd för våldtäkt om du har sex med en minderårig även om hon/han är med på det så borde det helt logiskt va så att man klassas som ett barn tills man är 18.

Men jag vet ju inte om logik är din starka sida, jag känner ju inte dig.
Du har fel.

Jaja spelar ju ingen roll ändå.

Men det är inga barn i det tv programmet ändå de roliga var hur tant tessan fick krupp av att folk glor på yngre tjejer:rofl

Vuxenpoäng är att ha körkort (bland annat).

Gubb/kärrningspoäng är att ha vett nog att lämna in sitt körkort när man blir för gammal, senil och sjuk för att köra. Inser man inte det själv så får man hoppas att länsstyrelsen gör något åt det.

:rolleyes:

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back