Vad är vuxenpoäng o vad är gubb/kärringpoäng?

Kollade.
Jag hade rätt.
Du också.
Gamla OK blev både Preem och OKQ8.
Preem såldes till en saudiarab.
OKQ8 ägs av OK och Q8 ihop.

Lite coolt:
Var på STENAs oljereningsanläggning för ett tag sedan.
En av cisternerna hade en gigantisk Koppartranslogga.
Mös.

Q8 menar du Gulf? Där handlade min mamma glass åt mig innan det döptes om till Q8. Men din mamma kanske köpte glass åt dig på standard oil.:hihi

Jag har magsår, det måste väl ändå vara vuxenpoäng...:(
Dr Åsa sa i alla fall att jag måste tänka på att jag inte är 18 längre..:rolleyes:

Jag tycker fortfarande att min ZXR-92 ser hyffsat modern ut (fast jag vet att snorisarna garvar för att jag inte kan slanga i 200km/h)

COOP hade väl tre olika namn på sina affärer beroende på hur stort sortiment de förde?

Servus - Snabbköp
Konsum - "normalt" utbud
Obs - Stormarknad
Obs interiör - Möbler osv.

Dr Åsa sa i alla fall att jag måste tänka på att jag inte är 18 längre..:rolleyes:

Jag tycker fortfarande att min ZXR-92 ser hyffsat modern ut (fast jag vet att snorisarna garvar för att jag inte kan slanga i 200km/h)

Ähhh magsår har snart alla fjortisar så det kan du glömma......

Om man är runt tjugo o har en hayabusa är man en snorbusa då?

Gubbpoäng är väl när man följer hastighetsbegränsingar och verkligen uppskattar att skyltningen finns där för vår allas säkerhet. :rolleyes:

(Dit har jag iaf inte kommit ännu.:3freak ...)

Jag tycker ärligt att zxr e coola med dammsugarslangarna som går ner i tanken, var lite sugen på att dra mina tryckrör på turbobygget likadant.

Jaha:D

Jag och min mentor Thor-Dan Steninsson tänkte skriva en bok om 1600 talets Sverige - eftersom du är lite äldre än min fru Sara (född 90) , jag är (född 74) så kan du kan berätta om hur det var på 1600 talet?

Jag och hennes pappa arbetar som arkeologer - så lilla fröken Tessan behöver inte känna sig så gammal - dom flesta vi stöter på är några tusen år gamla...

Enligt mina beräkningar så hamnade du i klimakteriet på 1700 talet

Så min fråga är - hur såg råg och veteskördarna ut på 1600 talet?

Vad är det du försöker säga? Att man måste ha gått igenom klimakteriet för att tycka att det är obehagligt med människor som kollar in barns kroppar?

Då har jag väl det isåfall. Men min ålder har ingenting med dina pedofilböjelser att göra så jag förstår ändå inte vad syftet med ditt inlägg är?

Vad är det du försöker säga? Att man måste ha gått igenom klimakteriet för att tycka att det är obehagligt med människor som kollar in barns kroppar?

Då har jag väl det isåfall. Men min ålder har ingenting med dina pedofilböjelser att göra så jag förstår ändå inte vad syftet med ditt inlägg är?
Fast nu gällde det 16-åringar. Sådana får knulla hur mycket de vill, även med gubbsvålar om så önskas.

Tant

I går nådde jag botten..
Skulle duscha och tänkte att det är ju onödigt och tråkigt att få håret blött, varefter jag kom på att jag hade förvarat en sån där duschmössa :skrämd
man får gratis på hotell nån stans i mitt badrumsskåp och började febrilt att leta..

Fan va Tant-Agda-85-år jag kände mej, :rolleyes:
inte bara pga av själva duschmössan utan av att jag faktiskt blev SÅ glad när jag väl hittade den att jag kände mej lite nöjd och belåten över min präktighet att inte få håret blött! :banana

Tant-eran har tagit mej med storm och jag funderar allvarligt på att inköpa en riktig duschmössa... :rodnar

I går nådde jag botten..
Skulle duscha och tänkte att det är ju onödigt och tråkigt att få håret blött, varefter jag kom på att jag hade förvarat en sån där duschmössa :skrämd
man får gratis på hotell nån stans i mitt badrumsskåp och började febrilt att leta..

Fan va Tant-Agda-85-år jag kände mej, :rolleyes:
inte bara pga av själva duschmössan utan av att jag faktiskt blev SÅ glad när jag väl hittade den att jag kände mej lite nöjd och belåten över min präktighet att inte få håret blött! :banana

Tant-eran har tagit mej med storm och jag funderar allvarligt på att inköpa en riktig duschmössa... :rodnar
Du har trätt över gränsen.....

Virago 535, SMC medlemskap och GoreTex nästa.....

Gick en omväg idag för att inte riskera att halka i det leriga gräset. Tänka efter före? HALLÅ! Nu är det tjört

Fast nu gällde det 16-åringar. Sådana får knulla hur mycket de vill, även med gubbsvålar om så önskas.

Under förberedelserna inför 16-årsdagen är man troligtvis 15.

Kvittar i vilket fall, 16-åringar är också barn.

Gick en omväg idag för att inte riskera att halka i det leriga gräset. Tänka efter före? HALLÅ! Nu är det tjört

Nu går det bara utför.. :hihi

Last edited:
Aha, när blir man vuxen då? 18 år? 20 år? 29 år?

Ovanligt korkad fråga.

Eftersom du kan bli dömd för våldtäkt om du har sex med en minderårig även om hon/han är med på det så borde det helt logiskt va så att man klassas som ett barn tills man är 18.

Men jag vet ju inte om logik är din starka sida, jag känner ju inte dig.

Ovanligt korkad fråga.

Eftersom du kan bli dömd för våldtäkt om du har sex med en minderårig även om hon/han är med på det så borde det helt logiskt va så att man klassas som ett barn tills man är 18.

Fel.
Man blir byxmyndig vid 15.

Ovanligt korkad fråga.

Mohaha - att kolla på 16 åringar som är ute o shoppar kläder me morsan för att maximera tuttarnas synlighet på mtv? de är ju inget fel me de - dom skulle ju inte sända programmet om ingen kolla.

De handlar ju om att kolla - inget annat.

Sen när dom är 17-18 rövar man bort dom från föräldrarna.
Föräldrarna blir naturligtvis glada för det är bara ansträngande att ha en könsmogen hona i den åldern inlåst hemma.

Bättre en biker tar över vårdnaden och tar med henne på europa turne på mcen.

By the way - jag har varit ihop några yngre 16-17 när jag var 6-10 år äldre - dom sa att det är en sportgren att ha legat me så gamla som möjligt - ja inom vissa gränser.

Typ en ålderskillnad på 20 år tyckte brudarna var perfekt för dom kunde dom skryta:rofl

Jag var lite chockad men nu vet jag bättre:D

Mohaha - att kolla på 16 åringar som är ute o shoppar kläder me morsan för att maximera tuttarnas synlighet på mtv? de är ju inget fel me de - dom skulle ju inte sända programmet om ingen kolla.

De handlar ju om att kolla - inget annat.

Sen när dom är 17-18 rövar man bort dom från föräldrarna.
Föräldrarna blir naturligtvis glada för det är bara ansträngande att ha en könsmogen hona i den åldern inlåst hemma.

Bättre en biker tar över vårdnaden och tar med henne på europa turne på mcen.

By the way - jag har varit ihop några yngre 16-17 när jag var 6-10 år äldre - dom sa att det är en sportgren att ha legat me så gamla som möjligt - ja inom vissa gränser.

Typ en ålderskillnad på 20 år tyckte brudarna var perfekt för dom kunde dom skryta:rofl

Jag var lite chockad men nu vet jag bättre:D

Du verkar mer o mer creepy för varje inlägg du gör. Tur att man inte har tonårsdöttrar i din stad..

Ovanligt korkad fråga.

Hmm, man KAN väl ändå bli dömd för våldtäkt oavsett hur gammal tjejen är. :)
Det är inte olagligt att ha sex med en femtonåring och uppåt sålänge hon själv har valt det, däremot så är det olagligt att ta bilder på eller filma en tjej om hon är under 18-år, men det är en helt annan sak.

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back