Martin
Don't call it a comeback
Men SVT borde ju kunna få tummen ur?
Jag menar, de skryter ju till och med om hur få tittare en del av deras program har.
Jag menar, de skryter ju till och med om hur få tittare en del av deras program har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, dom ska visa RR endå. Precis som fo-poll!!! 

#Olsson# skrev:Vilket enormt drag det blev här. Inte en kotte på flera timmar. Fast det är ju klart - man ska ju inte behöva hora upp eget kapital a 800 spänn för att få vara med i TV.Nä, dom ska visa RR endå. Precis som fo-poll!!!
![]()
Nästa chans går av stapeln 2078. Lycka till.![]()
crallan skrev:Edit: Bör kanske tilläggas att ovanstående inlägg i debatten är skrivet i den framväxande, spännande POSTIRONISKA andan, det låter som ironi, men man menar vad man säger.

Chris Ash skrev:I mitt fall är det solklart att jag vill,det är inte det, men 800x5=4000 spänn, det är två månadslöner för mig.......förhoppningsvis kan man få sponsorer att ställa upp och betala det dock.
Mulles skrev:Håller med !
Har absolut ingen lust att betala 800.- extra per race för nu är det ju inte alla som har sponsorer utan kör helt ur egen plånka och då är 800kr per tävling...tyvärr 800kr för mkt, även om det är lockande.
Men detta innebär väl tyvärr att jag blir tvungen att betala om majoriteten vill synas i tv. Och med alla sponsortäta större team så lär väl det bli fallet.
Chris Ash skrev:Exakt, det är jävligt lätt att prata om "betydelselösa administrativa avgifter" när det inte är man själv som ska betala.
sandstream skrev:Vilken kanal är det?
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem