Vad är ingenting ???

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Bortom alla vintergator, galaxer och galaxhopar? Vad finns där? Vaccum, en del säger att där finns ingenting;men vad är då ingenting?

ZwaniZ skrev:
Bortom alla vintergator, galaxer och galaxhopar? Vad finns där? Vaccum, en del säger att där finns ingenting;men vad är då ingenting?

finns det någon ände? de hittar ju bara mer och mer av samma vara :va

ZwaniZ skrev:
finns det nån ände ? vet ej men vad finns bakom änden?
och vad finns bortom änden och efter änden på änden och efter ändens ände.
Sluta tänka på det, du kommer bli knäpp.
Precis som jag:3freak

precis vad jag tänke :)
bakom bakom bakom osv.
svindlande tanke,

Alltså: När man kommer så långt bort man komma, bortom allt som vetenskapen har att erbjuda.
Vad finns där?

Jag tror att det går runt..... Åker du rakt ut i rymden så kommer du komma till samma ställe som du startade på!! Det är va jag tror iallefall :tungan

ZwaniZ skrev:
Alltså: När man kommer så långt bort man komma, bortom allt som vetenskapen har att erbjuda.
Vad finns där?

En gång i tiden fanns samma fråga fast då gällde det sjöfart. På den tiden gick det alldeles utmärkt att segla till havet tog slut, sen ramlade kapten över kanten med båt å allt...

Nu vet vi bättre, iallafall vad segling beträffar.

pw skrev:
En gång i tiden fanns samma fråga fast då gällde det sjöfart. På den tiden gick det alldeles utmärkt att segla till havet tog slut, sen ramlade kapten över kanten med båt å allt...

Nu vet vi bättre, iallafall vad segling beträffar.

Precis vad jag säger det går runt runt runt.... :)

Mögel skrev:
Jag tror att det går runt..... Åker du rakt ut i rymden så kommer du komma till samma ställe som du startade på!! Det är va jag tror iallefall :tungan

En teori som jag med köper, men när börjar du "komma tillbaka" känner man igen sig efter Typ 5 miljarder ly.

går runt eller inte?

ZwaniZ skrev:
En teori som jag med köper, men när börjar du "komma tillbaka" känner man igen sig efter Typ 5 miljarder ly.

går runt eller inte?

Ja det är väl en liten bit att åka :hihi Det är nåt som ingen av oss på detta forumet kommer få reda på det kan jag lova dig!!!!

Vi är de minsta byggstenarna i en organism som är de minsta byggstenarna i en organism, precis som våra minsta byggstenar är som oss vilka har små vintergalaxer som byggstenar......

Mögel skrev:
Ja det är väl en liten bit att åka :hihi Det är nåt som ingen av oss på detta forumet kommer få reda på det kan jag lova dig!!!!

Självklart inte!! Vem Vet!!

Ville bara kolla hur ni ser på det, för mig är det mer svindlande än jag vill ta upp just nu. Stor fråga! litet svar?

Vad är då ingenting??

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma