Vad är din status?

vad är du/ni?

• Antal röstningar
    0

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Hur e de egentligen smuger du ut när frugan inte ser dig för o köra mc eller e du singel o gör som du vill..

Eller e de frugan som smyger ut o startar mcn o du springer efter..

Eftersom jag tog "annat, berättar i tråden nedan" kanske jag ska dra mina kärleksproblem här??? Nä, jag tror inte det...

Vi kan komma överens om att tjejor är BRA konstiga... Beträffande köra hoj vs. flickvännen(?) så löser det sig jävla bra eftersom hon oxå har hojkort å båge... Men det var just det med flickvän(?) hur ska hon ha det???

FAN VA STÖRD JAG BLIR!!! Ikväll blir det bärs iallafall med gamlot skropan, fajjerstårmfogerty, cooooool_lilja å nårra andra najsguys, så då glömmer vi bort alla brudprobs...

så är det...

:gråta men ändå :yoparty
Vad jag ville få sagt är alltså att brudar är knasig!

/H

Särbo med en tjej utan hoj som gillar att åka med. Känns helt ok inför den dagen det är dax att börja köra landsväg igen.

Singel utan 2 hojar typ.

Köra hoj e överskattat....

750RR

Silwer skrev:
Då blir det på en strypt savage 650 va?:-)

Det finns vissa problem med att ha den tösen på pallen. Hon somnar under 140 vilket ju kan anses vara trafikfarligt. Dilemmat blir ju köra fort och farligt eller långsamt och farligt. Förstå att jag lider....

Chrille skrev:
Det finns vissa problem med att ha den tösen på pallen. Hon somnar under 140 vilket ju kan anses vara trafikfarligt.
Såna brudar borde fan tvingas till att köra själva.

Har Flickvän men kör när jag vill, är det fint väder vill hon dessutom mer än gärna följa med :tummenupp

ser ingen konflikt i det, inte mer än annat med tjejer, och om det blir ett problem är jag säker på att dörrn är kvar där hon kom in.

Appråpå Chrilles problem - jag hade en söt flicka en gång som gärna sov en stund under långturer. Det vara bara till att hålla koll på att hon hade armarna runt en och inte välte iväg åt nått håll. Ibland fick man ge henne en armbåge så hon inte sov alltför djupt. ;)
Ett annat trick var att öppna visiret och slänga in lite lösgodis så var hon nöjd och vaken iaf 10 minuter till.

Jag behöver absolut inte smyga ut...tjejen kör oxå :tummenupp

Bifogat

• ninja paret.jpg
    ninja paret.jpg
    102.8 KB · Visningar: 141
Nybliven singel.... men jag har gjort lite som jag vill även i förhållande.
Man måste ju få leva livet.... lever ju bara en gång.

Om man är slyngel då?

Särbo, har ingen hoj för tillfället. Råkade rösta singel, har ingen hoj. Sorry.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park