Vad är det värt???

Yoshi_gixxeRR skrev:
2123374 Jag är inne på att tömma en 9mm med 10 skott i snubben på VÄL valda ställen!!

2 st i benen så han stannar
2 st i knäskålarna (1 i varje) man skjuter bakifrån knät o ut genom framsidan
2 st i armbågarna (se ovan)
2 st i axlarna (se ovan)
1 st i kuken
1 st (den sista) sätter man lågt i buken... = tar låååååång tid innan man dör :D :D :D :D :D

För att han ska ligga still under "operationen" så fäster man honom med en morakniv genom varje handflata så han e någorlunda kvar på samma ställe.

Bra att ha e en hink med kallt vatten om han nu skulle svimma (den jävla veklingen)

Sedan kommer jag fråga varje ggn jag skjuter "- är det värt det???"

Lämnar honom för att dö en långsam o smärtfull DÖD!!!

Du är alldeles för snäll.... en riktig mjukisgrabb, TORTERA OFFRET ISTÄLLET :rofl

ceasar skrev:
2124666 Är det bara jag som tycker att den här diskussionen är på grottmänniskonivå?
Nej. En av de sjukaste diskussioner jag sett på SH, att sedan hälften är folk som vill spela balla och skriva en massa tuffa saker de skulle göra är ju en annan femma.
Värdelös "diskussion".

heavy skrev:
2125463 Jasså? fan, har kollat stadium, intersport...men dom verkar inte sälja sånt längre....

Det va iof nåt år sen jag köpte det.... =)

Men om man ska slå på annat än bollar,så är det nog väldigt effektivt. :tummenupp

Gustav O skrev:
2125498 Nej. En av de sjukaste diskussioner jag sett på SH, att sedan hälften är folk som vill spela balla och skriva en massa tuffa saker de skulle göra är ju en annan femma.
Värdelös "diskussion".

Nej, denna diskution är ett utryck av frustration över människor som har svårt att skilja mellan mitt o ditt!!!

LÄS VAD SOM STÅR!!!
Vad man skulle VILJA göra o vad det skulle vara värt att göra!!!

Ingen i detta forum skulle ha hjäl ngn för att personen i fråga skulle ha snott ngt... Men troligen skulle MÅNGA här tillfoga mer lr mindre smärta på personen!!

Men den dan då du står i ditt garage o ngn snott DIN hoj o dina saker skulle du nog oxå "vilja" slå ihjäl den personen i det ögonblicket!!!

Lr vänder du andra kinden till... :rofl :rofl :rofl

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
2127562 Nej, denna diskution är ett utryck av frustration över människor som har svårt att skilja mellan mitt o ditt!!!

LÄS VAD SOM STÅR!!!
Vad man skulle VILJA göra o vad det skulle vara värt att göra!!!

Ingen i detta forum skulle ha hjäl ngn för att personen i fråga skulle ha snott ngt... Men troligen skulle MÅNGA här tillfoga mer lr mindre smärta på personen!!

Men den dan då du står i ditt garage o ngn snott DIN hoj o dina saker skulle du nog oxå "vilja" slå ihjäl den personen i det ögonblicket!!!

Lr vänder du andra kinden till... :rofl :rofl :rofl

.../Yoshi
Om jag skulle komma på någon med att vilja sno min hoj så skulle jag faktiskt inte vilja slå ihjäl den personen. Självklart skulle jag försöka hindra honom från att smita men att gå från det till de sjuka idéer som kommit upp i den här tråden är det bra jävla långt.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back