Yoshi_gixxeRR
www.stunthoj.com
Kom tillbaka till Sverige igår förmiddag o såg att jag hade ett par missade samtal...
Ett nr jag ej kände till ringde jag upp o kom till vaktbolaget som skyddar min lokal.
Fick veta att larm om inbrott hade kommit kl 03.31 fredagsmorse...
Polis o vaktbolag hade åkt till min lokal o fann grinden in på gården sönderklippt, dörren uppbruten o garageporten öppen...
Vissa dyra saker är nu borta...
(03.36 anländer vaktbolag o polis)
Vad skulle ni göra om ni fick tag på sådana hära typer som ej kan hålla fingrarna i styr???
Vad skulle vara värt att göra??
Personligen hade jag slagit ihjäl person/er i fråga!!!
Basbollträ lr helst ett vapen som skickar iväg bly i höghastighet...
Men e det värt det??
Ja, endast om man hade haft ihjäl idioten annars e det väl synd om snubben (enligt vår sjuka svenska lag)
Sitta av ngr år fängelse med vetskapen att åtminstonde den personen ej mer kan vara klåfingrig.
Jag har kommit på att jag e ganska uppfiningsrik på TORTYR på det jag skulle vilja göra på den/dessa personer... Finns mkt man kan göra för att få ngn att känna smärta
Vad skulle ni göra om ni kom på ngn stå o fiffla med eran ögonsten lr rota i erat garage???
(visa nu att jag ej e ensam att vilja krossa knäskålar!!!!)
.../Yoshi
Ett nr jag ej kände till ringde jag upp o kom till vaktbolaget som skyddar min lokal.
Fick veta att larm om inbrott hade kommit kl 03.31 fredagsmorse...
Polis o vaktbolag hade åkt till min lokal o fann grinden in på gården sönderklippt, dörren uppbruten o garageporten öppen...
Vissa dyra saker är nu borta...
(03.36 anländer vaktbolag o polis)
Vad skulle ni göra om ni fick tag på sådana hära typer som ej kan hålla fingrarna i styr???
Vad skulle vara värt att göra??
Personligen hade jag slagit ihjäl person/er i fråga!!!
Basbollträ lr helst ett vapen som skickar iväg bly i höghastighet...
Men e det värt det??
Ja, endast om man hade haft ihjäl idioten annars e det väl synd om snubben (enligt vår sjuka svenska lag)
Sitta av ngr år fängelse med vetskapen att åtminstonde den personen ej mer kan vara klåfingrig.
Jag har kommit på att jag e ganska uppfiningsrik på TORTYR på det jag skulle vilja göra på den/dessa personer... Finns mkt man kan göra för att få ngn att känna smärta
Vad skulle ni göra om ni kom på ngn stå o fiffla med eran ögonsten lr rota i erat garage???
(visa nu att jag ej e ensam att vilja krossa knäskålar!!!!)
.../Yoshi