Vad är det värt???

Hårn1 skrev:
2123199 OOOOOOOOOO. javetjavet!!!

Skulle ta taggtråd o smörja in den i tigerbalsam. Ta ett ihåligt rör, köra upp det i röven på han. Sen skulle jag släppa in taggtråden genom röret, dra ut röret, o sen ta tid på hur länge han kan låta bli o knipa med arslet fullt av tigerbalsam. O när han väl börjar knipa o vrida sig... :rofl

Helt underbart :D :D :D

Mkt bra förslag :rofl

Jag har letat efter ett alu-basebollträ för just att ha till såna här tillfällen.

Men jag hittar inget, nån som vet vart man kan köpa?

En Lånnnnnnnnnnng keting med 5 tunga hänglås ute i änden smakar ju rätt skönt oxå... Eller varför inte en valpackad och välriktad gytorp.... :)

///Micke

Jag är inne på att tömma en 9mm med 10 skott i snubben på VÄL valda ställen!!

2 st i benen så han stannar
2 st i knäskålarna (1 i varje) man skjuter bakifrån knät o ut genom framsidan
2 st i armbågarna (se ovan)
2 st i axlarna (se ovan)
1 st i kuken
1 st (den sista) sätter man lågt i buken... = tar låååååång tid innan man dör :D :D :D :D :D

För att han ska ligga still under "operationen" så fäster man honom med en morakniv genom varje handflata så han e någorlunda kvar på samma ställe.

Bra att ha e en hink med kallt vatten om han nu skulle svimma (den jävla veklingen)

Sedan kommer jag fråga varje ggn jag skjuter "- är det värt det???"

Lämnar honom för att dö en långsam o smärtfull DÖD!!!

(den som ej har vartit brottsoffer förstår nog heller ej dessa tankar)

.../Yoshi

(men troligaste e väl att man slår dom/den så mkt man orkar sedan ringer man snuten... Trots allt e man nog inte kapabel den den behandlingen som beskrivs ovan. Jag/vi är normala människor med spärrar som sätter stopp...
men man skulle vilja :hihi :hihi :hihi )

Finns ett annat sätt som nog är smärtsamt.In med en glasstav i urinröret o krossa den.Ska tydligen vara nån gammal tortyr metod...

1. Kolla begagnatlistan vad hojen är värd eller hur mycket det kostar att återställa den

2. Kolla försäkringsbolagen vad för fysisk skada som har samma värde som det tjuven förstörde.

3. Bli kvitt...

Skämt åsido, det bästa är nog att ta det den lagliga vägen. Vilken anledning som än ligger bakom så mår man inte så trevligt när man skadat någon annan ordentligt.

Haha.. ni som säger att ni skulle kontaktat polisen - tror ni verkligen att de skulle komma i tid? Bor själv ca 200m från en förbannat stor polisstation men inte fan hade de tid att komma varken när jag eller min polare hade pågående inbrott.

Ska bli :corn när de ger sig på mina grejer igen.. sökare samt keting ligger bredvid sängen..

Yoshi_gixxeRR skrev:
2123374 Jag är inne på att tömma en 9mm med 10 skott i snubben på VÄL valda ställen!!

2 st i benen så han stannar
2 st i knäskålarna (1 i varje) man skjuter bakifrån knät o ut genom framsidan
2 st i armbågarna (se ovan)
2 st i axlarna (se ovan)
1 st i kuken
1 st (den sista) sätter man lågt i buken... = tar låååååång tid innan man dör :D :D :D :D :D

För att han ska ligga still under "operationen" så fäster man honom med en morakniv genom varje handflata så han e någorlunda kvar på samma ställe.

Bra att ha e en hink med kallt vatten om han nu skulle svimma (den jävla veklingen)

Sedan kommer jag fråga varje ggn jag skjuter "- är det värt det???"

Lämnar honom för att dö en långsam o smärtfull DÖD!!!

(den som ej har vartit brottsoffer förstår nog heller ej dessa tankar)

.../Yoshi

(men troligaste e väl att man slår dom/den så mkt man orkar sedan ringer man snuten... Trots allt e man nog inte kapabel den den behandlingen som beskrivs ovan. Jag/vi är normala människor med spärrar som sätter stopp...
men man skulle vilja :hihi :hihi :hihi )
* Vid "upptäckten" skulle jag rusa ut till hojen/snubbarna. Rätt av.

* Skulle gapa "vad fan håller ni/du på med" och under tiden stanna upp i en sek och kolla av läget. Dvs vilka svin är nu dessa tjuvar. Sannolikhet att de är beväpnade med skjutvapen, andra tillhyggen osv..

* Om min intution säger mig att dessa svin är obeväpnade, alternativt jag har en chans att ge dem en omgång skulle jag inte tveka att rätt av ge mig på den första bästa av dem. Dvs rak höger - bryta näsbenet. Fortsätta mula ansiktet sönder o samman. För att sedan, under förutsättning att polaren hans inte springer, ge mig på honom. Om de är flera, ge mig på dem osv..

* Om jag efter detta har avstyrt stölden/stöldförsöket skulle jag kolla hojen minutiöst efter skador/brytmärken. Om jag hittat några skulle jag ringa harry. Tala om precis vad som hänt och sedan vänta in kavaleriet. Alternativt göra vad dom nu säger att jag ska göra.

/Dark

Därför jag gjorde som jag gjorde...krossade näsan och sen ringde polisen...
Polisen tyckte ju också gatan var hal så det var lätt för tjyven att trilla..

RMT_Racing skrev:
2123554 Haha.. ni som säger att ni skulle kontaktat polisen - tror ni verkligen att de skulle komma i tid? Bor själv ca 200m från en förbannat stor polisstation men inte fan hade de tid att komma varken när jag eller min polare hade pågående inbrott.

Ska bli :corn när de ger sig på mina grejer igen.. sökare samt keting ligger bredvid sängen..

Jag är för feg! Jag tänker på om han/hon kanske skulle vara beväpnad med något slags vapen. Min fru och mina barn behöver mig så det är inte värt att utsätta sig för faran. Då min hoj är helförsäkrad och kommer att repareras så är det ändå bara frågan om lite pengar och besvär att vara utan hoj under reparationstiden.

Nu var det inbrott och stöld av egendom, inte enbart mc det var frågan om.

En polare kom på ett pucko när denne gjorde inbrott i bilen, låg halvvägs inne å bröt i inredningen. polaren stängde dörren, för den var ju öppen. Flera,flera gånger...när offret inte rörde sig längre så gick han in å ringde polisen å sa att han var rädd, men de ligger någon i en bil på parkeringen.

Blev aldrig någe åtal mot polaren, fast polisen menande hade påpekat olämpligheten att inte säga sanningen.

Nu ska vi se här!
* Hälla ut en flaska t-röd över ligisten och tända på.
* Ta ett entums, 2m långt järnrör och trycka in i :arsele sen slår man in det centimeter för centimeter tills det kommer ut ur käften.
* Hänga upp han naken, i fötterna, sen knippsar man små fina hål överallt i huden med en avbitare, mycket smärtsamt :D
* Binder ihop händerna och knyter fast dom i bilen med ett 10m långt rep, sen är det bara att åka runt lite :D
* Har man bara med sig lite succinylcolin så är det ju ett tämligen otrevligt sätt att dö på...
* Ta fram gasolen och hetta upp ett järnrör och brännmärka hela kroppen på han, tills han slutar sprattla.

Är dom flera så får naturligtvis dom andra titta på, medans man tar deras polare, en å en :)

Om du inte är rädd för blod och har för gott samvete så kan du alltid knipsa av dem ett finger, lillfingret för att vara snäll kanske? Inget som de dör av och de kommer inte pilla på dina saker något mer.

Skulle binda tjuven i garaget gränsle över ett skruvstäd med pungen mellan käftarna, sen skulle jag komma en gång om dagen och vrida skruvstädet ett halvt varv...

Paradoxy skrev:
2123871 Du är inte värst, men du är fan ingen ängel heller :gnissla

Det är ju ännu äckligare att något snor grejjer av en, speciellt om det är prylar du har betalat med skattade pengar! Tänk dig själv om du blir av med en hoj som du köpte för ca 100 000:-. Då har de alltså snott dig på 200 000:- teoretiskt sett :mad:
Sen att du får tillbaka på försäkringen är skitsamma, det är fortfarande pengar du ligger ute med.
Att misshandla någon svårt så de får men för livet är inget jag skulle tänka på tror jag, men att få lemlästa dem litegrann är ju nästan för snällt.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back