Vad är det för fel på HD-åkare?

...vi börjar bli gamla tepåsen... :D Men jag håller med, de är bra på att omvandla bensin till oljud utan något effektuttag där i Milwaukee, trots att det är twinnar de byggt sedan hedenhös.

Inte för att va sån, men är inte den frasen vanligtvis riktad mot ducatiåkare vill jag minnas :D :krama Typ: "Ducati, the most effective way of turning gasoline inte noise without the biproduct of power." eller något liknande..

Jaja en sak kan vi va överrens om iaf, och det är att twin ska de va, sjukt nöjd med nya SD:n, mycket roligare än skrikig R4:a :rock

Har inga problem med att man skaffar rc8r och ktm ställ, skaffar ducce och utrustar sig med alla tillbehör eller skaffar kromsläde o skaffar läderbrallor, jacka med fransar, liten käck väska på gaffelbenen osv.. det är "live the dream"..

Saken är bara varför ska dom låta så inihelvete.. är som att sätta puttersmällare på cykeln när man var liten.. mycke ljud för ingenting..

Men om vi ska gå in i diskussionen twin mot v4 och r4 så är ju valet helt klart mot dom senare.. :krama

!! In a mad world, only the mad are sane !!

så vilka det är fel på, är svårt att avgöra :arsele

jag gör det jag tycker är kul :banana

take care!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...