snobben
stunt4life
damn, jag la inte ens märke till att det var en hojbild i tidningen även fast jag satt och kollade på bilderna där 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hagster skrev:Någon som kände igen tredje bilden uppifrån i dagens aftonbladet på sidan 9?
http://plutos.ath.cx/hagster/aftonbladet.jpg

bmwjohan skrev:vad har ni gjort med fronten på den där kawan? det ser för jävla snygg ut tycker jag. det går ju knappt att se att det finns några lysen på den. kan inte någon knäppa nån närbild på fronten på den nästa gång så att man får kolla lite närmare?
Hagster skrev:Någon som kände igen tredje bilden uppifrån i dagens aftonbladet på sidan 9?
http://plutos.ath.cx/hagster/aftonbladet.jpg
Man kan inte ha dom på besiktningen, men dom sitter endast med nått liknande kardborre fast i plast, så det är bara att ta av å sätta på. På kvällen bör man ta av dom för det blir inget vidare starkt ljus med dom på.bmwjohan skrev:ok. tyckte att det var snygg som fan.
en liten fråga bara. är det ok att han ett sånt på besiktningen eller måste man montera orginal då?
zx6rman skrev:Man kan inte ha dom på besiktningen, men dom sitter endast med nått liknande kardborre fast i plast, så det är bara att ta av å sätta på. På kvällen bör man ta av dom för det blir inget vidare starkt ljus med dom på.
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|