Vårbus och vårmys!

vad har ni gjort med fronten på den där kawan? det ser för jävla snygg ut tycker jag. det går ju knappt att se att det finns några lysen på den. kan inte någon knäppa nån närbild på fronten på den nästa gång så att man får kolla lite närmare?
 
bmwjohan skrev:
vad har ni gjort med fronten på den där kawan? det ser för jävla snygg ut tycker jag. det går ju knappt att se att det finns några lysen på den. kan inte någon knäppa nån närbild på fronten på den nästa gång så att man får kolla lite närmare?
:) Det är vanliga lampskydd (lila) ifrån s-racing, enkelt å snyggt
 
ok. tyckte att det var snygg som fan.

en liten fråga bara. är det ok att han ett sånt på besiktningen eller måste man montera orginal då?
 
bmwjohan skrev:
ok. tyckte att det var snygg som fan.

en liten fråga bara. är det ok att han ett sånt på besiktningen eller måste man montera orginal då?
Man kan inte ha dom på besiktningen, men dom sitter endast med nått liknande kardborre fast i plast, så det är bara att ta av å sätta på. På kvällen bör man ta av dom för det blir inget vidare starkt ljus med dom på.
 
zx6rman skrev:
Man kan inte ha dom på besiktningen, men dom sitter endast med nått liknande kardborre fast i plast, så det är bara att ta av å sätta på. På kvällen bör man ta av dom för det blir inget vidare starkt ljus med dom på.

på min gammelgixxer har jag ett glas över lysena som är nästan helt svart. då lär ju jag få skruva av det för besiktningen. det är så pass mörkfärgat att man knappt kan se att det sitter två runda lysen under det.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top