Vårbus och vårmys!

vad har ni gjort med fronten på den där kawan? det ser för jävla snygg ut tycker jag. det går ju knappt att se att det finns några lysen på den. kan inte någon knäppa nån närbild på fronten på den nästa gång så att man får kolla lite närmare?

bmwjohan skrev:
vad har ni gjort med fronten på den där kawan? det ser för jävla snygg ut tycker jag. det går ju knappt att se att det finns några lysen på den. kan inte någon knäppa nån närbild på fronten på den nästa gång så att man får kolla lite närmare?
:) Det är vanliga lampskydd (lila) ifrån s-racing, enkelt å snyggt

ok. tyckte att det var snygg som fan.

en liten fråga bara. är det ok att han ett sånt på besiktningen eller måste man montera orginal då?

bmwjohan skrev:
ok. tyckte att det var snygg som fan.

en liten fråga bara. är det ok att han ett sånt på besiktningen eller måste man montera orginal då?
Man kan inte ha dom på besiktningen, men dom sitter endast med nått liknande kardborre fast i plast, så det är bara att ta av å sätta på. På kvällen bör man ta av dom för det blir inget vidare starkt ljus med dom på.

zx6rman skrev:
Man kan inte ha dom på besiktningen, men dom sitter endast med nått liknande kardborre fast i plast, så det är bara att ta av å sätta på. På kvällen bör man ta av dom för det blir inget vidare starkt ljus med dom på.

på min gammelgixxer har jag ett glas över lysena som är nästan helt svart. då lär ju jag få skruva av det för besiktningen. det är så pass mörkfärgat att man knappt kan se att det sitter två runda lysen under det.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo