Har varit en mycket fin och trevlig dag idag. Kommer somna med ett stoooort smile på läpparna. 4 timmar hojåkning varav 2 på ett öde flygfält! Underbart!
Ser ni denna idiot på gatorna så bör ni nog akta er för jag är kass på att köra och har taskigt bakdäck.
Ser det tråkigt ut? Strippad gixxer, massa sol och en lååång torr raka utan trafik, jag njöt iaf.
Ingen riktig åktur utan fika. Kaffet värmde gott, var kallt fast solen lyste.
Kawabunga.
Kawabunga och gixxerfucker.
På väg mot det blå.
Fler Karlstadsbor som droppade förbi, kul!
Lite bus blev det ju också. (enda bra bilden på bakhjulsåka på hela dagen, tyvärr)
Om det är fint väder i helgen så kan ju dom som bor i närheten palla sig till flygfältet på lördag, vore trevligt att träffa lite nya nunnor i Karlstadtrakten.
Ser ni denna idiot på gatorna så bör ni nog akta er för jag är kass på att köra och har taskigt bakdäck.
Ser det tråkigt ut? Strippad gixxer, massa sol och en lååång torr raka utan trafik, jag njöt iaf.
Ingen riktig åktur utan fika. Kaffet värmde gott, var kallt fast solen lyste.
Kawabunga.
Kawabunga och gixxerfucker.
På väg mot det blå.
Fler Karlstadsbor som droppade förbi, kul!
Lite bus blev det ju också. (enda bra bilden på bakhjulsåka på hela dagen, tyvärr)
Om det är fint väder i helgen så kan ju dom som bor i närheten palla sig till flygfältet på lördag, vore trevligt att träffa lite nya nunnor i Karlstadtrakten.

vilken löja!